Από τις 18 Οκτωβρίου έως και τις 15 Νοεμβρίου, μέσα σε 4 απογεύματα Τετάρτης, το Schweppes και το Αθηνόραμα έδωσαν σε δεκάδες αναγνώστες του τελευταίου, την ευκαιρία να ζήσουν τα Schweppes exclusive cocktail seminars, που έλαβαν χώρα στο θεατράλε τερέν του 'Beauty Killed The Beast' - ενός εκ των ομορφότερων μπαρ της Αθήνας.
Οι φιλοξενούμενοι, υπό τις οδηγίες της βραβευμένης bartender & Head Brand Ambassador του Schweppes Μαίρης Ταλαιπώρου και του bartender Χρήστου Πίσκοπου μυήθηκαν στα μυστικά του easygoing mixology, έφτιαξαν cocktails, συζήτησαν και δοκίμασαν, έχοντας πάντοτε στο πλάι τους τα προϊόντα Schweppes Pink Signature, Schweppes Pink Grapefruit και Schweppes Orangeade. Τρεις εξ' αυτών δέχτηκαν να μιλήσουν στο 'α' σχετικά με την εν λόγω #BornSocial εμπειρία.
"Το brand το γνώριζα πολύ καλά" λέει αρχικά ο βιομηχανικός σχεδιαστής Στέφανος Σταθόπουλος, αναφορικά με τη σχέση του με το Schweppes, για να συμπληρώσει πως "από αυτά που είδαμε στο σεμινάριο, το Pink Signature μου έκανε πάρα πολύ καλή εντύπωση. Μου άρεσαν τα στοιχεία του, θα το δοκίμαζα και σε μία Paloma. Αλλά αυτά είναι προσωπικά γούστα".
Από την πλευρά της, η καθηγήτρια Αγγλικών Χριστίνα Παππά χρησιμοποιεί "αρκετά τα προϊόντα Schweppes στο σπίτι, σχεδόν καθημερινά. Τόσο σε ποτά όσο και μόνα τους". Μαζί της συμφωνεί και ο ιδιωτικός υπάλληλος Γιάννης Τσαλτάκης, που προτιμά το "Tonic water για το αγαπημένο μου G&T ή το Ginger Ale που το συνδυάζω με ιρλανδέζικο ουίσκι, λάιμ και μέλι. Σκέτη μου αρέσει περισσότερο η λεμονάδα με περγαμόντο και ιβίσκο".
Ο κ. Τσαλτάκης όπως και η κ. Παππά δεν είχαν λάβει ποτέ πριν μέρος σε ένα τέτοιου είδους σεμινάριο, παρότι όπως υποστηρίζουν και οι δύο, τους συγκινεί ο χώρος των spirits και των μπαρ. " Λατρεύω την όλη δημιουργία που υπάρχει γύρω από αυτά. Το βρίσκω δημιουργικό και challenging" σημειώνει η δεύτερη, ενώ ο πρώτος επικεντρώνεται "στον μαγικό κόσμο των μπαρ, όπου αυτά τα σεμινάρια λειτουργούν όμορφα ως παρακλάδια του. Το ίδιο όμως κάνουν και τα προϊόντα Schweppes, που συνδέουν το κοινό με έξυπνο τρόπο όπως τα συγκεκριμένα σεμινάρια. Για εμένα προσωπικά ήταν ισχυρό κίνητρο ώστε να δηλώσω αρχικά συμμετοχή στο διαγωνισμό του Αθηνοράματος και έπειτα να βρεθώ εδώ".
"Είμαι fan των cocktails και της κουλτούρας αυτής, οπότε γνώριζα πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν κι εκεί τα προϊόντα Schweppes. Έχω βρεθεί σε άλλα σεμινάρια αλλά με focus σε spirits. Χάρηκα που είδα και κάτι τέτοιο. Η Μαίρη και ο Χρήστος ήταν καταπληκτικοί και πολύ επικοινωνιακοί. Το όλο στήσιμο γενικά επαγγελματικό, ευχάριστο και πολύ διασκεδαστικό" αναφέρει σχετικά ο κ. Σταθόπουλος.
Η κα Παππά κάνει λόγο "για μία πολύ καλύτερη εμπειρία από ό,τι περίμενα. Έμαθα πράγματα που δε γνώριζα, ακόμη και την ιστορία του Schweppes. 'Ή πώς μπορούν να λειτουργήσουν μεταξύ τους διάφορα ποτά και αναψυκτικά. Γενικά, όλο το δημιουργικό κομμάτι ήταν πολύ ενδιαφέρον".
Και οι τρεις προλαλήσαντες, κλείνοντας, μας λένε πως θα έμπαιναν δίχως σκέψη στην όλη διαδικασία ξανά. Ποιος ξέρει, ίσως πολύ σύντομα, να έχουν την ευκαιρία τους και πάλι. Όπως και χιλιάδες άλλοι αναγνώστες του Αθηνοράματος.
Απολαύστε Υπεύθυνα.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.