Τις τρεις περασμένες Τετάρτες, το Schweppes και το Αθηνόραμα, έδωσαν την ευκαιρία σε 20 τυχερούς αναγνώστες να βρεθούν σε ένα από τα πιο αγαπημένα μπαρ της Αθήνας, να γνωρίσουν ένα premium προϊόν, να δημιουργήσουν ευφάνταστα ποτά και να ζήσουν μία #BornSocial εμπειρία. Ο άνθρωπος που τους καθοδηγεί σε όλο αυτό, μέσα από μία fun και διαδραστική διαδικασία, είναι η βραβευμένη bartender & Ηead Brand Ambassador του Schweppes, Μαίρη Ταλαιπώρου. Μιλά στο ‘α’ για αυτή τη μοναδική εμπειρία των Schweppes exclusive cocktail seminars και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους αξίζει να τη ζήσει κάποιος.
> Τι σημαίνει για σένα να είσαι Head Brand Ambassador του Schweppes; Τι προνόμια και τι υποχρεώσεις δημιουργεί κάτι τέτοιο;
Το να έχω τον ρόλο της Head BA ενός τέτοιου brand, με κάνει να νιώθω χαρά αλλά και σεβασμό προς την ιστορία του, αρχικά. Σε δεύτερο χρόνο είμαι σε αυτή τη θέση για να μοιραστώ γνώσεις, εξειδίκευση, αντίληψη και αξιοποίηση των αυριανών trends. Δε σου κρύβω ότι το καλύτερο μου είναι όταν κάνουμε γευστικές δοκιμές των νέων γεύσεων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν μελλοντικά. Ακόμη, ένα μεγάλο προνόμιο είναι το να μπορείς να ταξιδεύεις και να γνωρίζεις άλλα μέρη, πόσο μάλλον όταν συνδυάζεις δουλειά και διασκέδαση. Υποχρέωση βασική για εμένα είναι η εξέλιξη του project που αναλαμβάνω. Όταν αναλαμβάνω κάτι, αφοσιώνομαι και προσπαθώ η δική μου οπτική να μπορεί να προσφέρει και να ανανεώσει. Και φυσικά να διαφοροποιηθεί.
> Τι φέρνει το Schweppes στο μπαρ;
Το Schweppes μας προσφέρει απλόχερα bubbling εμπειρίες, για πάνω από 200 χρόνια. Και συνεχίζει ακάθεκτο! Είναι ένα ανθρακούχο προϊόν chic and all time classic. Η νέα μας πρόταση είναι το Schweppes Pink Signature. Ένα style tonic προϊόν με γεύση μύρτιλο και μαύρο φραγκοστάφυλο με χαμηλές θερμίδες. Δεν περιέχει κινίνη για αυτό και το λέμε style tonic - σκοπός μας είναι να απολαμβάνουν G&Ts και εκείνοι που θέλουν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες.
> Πόσο βοηθούν τα προϊόντα του Schweppes κάποιον που θέλει να μυηθεί στα μυστικά της easygoing μιξολογίας;
Ως bartender θα σου πω ότι τα premium προϊόντα είναι αληθινά εργαλεία για εμάς. Ένα "τονωτικό νερό" με εσπεριδοειδή, υψηλή ανθράκωση και crispy φυσαλίδα μπορεί να απογειώσει οποιαδήποτε εκδοχή ενός G&T. Εγώ προσωπικά εκτιμώ σαν επαγγελματίας να έχω επιλογές όταν θέλω να εξυπηρετήσω κάποιον. Για παράδειγμα, να έχω την πικρή γεύση του τόνικ, χωρίς την κινίνη αλλά και με γεύση φρούτων. Δηλαδή να υπάρχει πάντα επιλογή για κάτι νέο, κάτι καινοτόμο. Ακόμα και για εκείνους που προτιμούν ένα easygoing aperitivo με αλκοόλ ή free, γενικά για όλους εκείνους που αγαπούν τα ποτά τους πληθωρικά! Είναι ωραίο να έχεις επιλογές με βάση τα φρούτα.
> Γιατί αξίζει να έρθει κανείς στα Schweppes exclusive cocktail seminars, που διοργανώνει το Schweppes μαζί με το Αθηνόραμα στο 'Beauty Killed The Beast';
Αξίζει, για πολλούς λόγους! Αρχικά θα ζήσουμε μαζί την εμπειρία του να δημιουργήσουμε απολαυστικά cocktails με premium υλικά και επαγγελματικό εξοπλισμό σε private room
που μας προσφέρει το Αθηνόραμα και το 'Beauty Killed The Beast'. Ποτήρια παγωμένα, έτοιμα να υποδεχτούν ένα alternative mule με μύρτιλο. Τις διαφορές μεταξύ των ποτηριών και ποιο είναι κατάλληλο για κάθε είδος ποτού - ειδικότερα, bubbling ποτού. Μια ultra premium εκδοχή της Paloma και ένα alcohol free cocktail. Τα σεμινάρια αυτά μπορούν να εμπνεύσουν τον οποιονδήποτε να φτιάξει νόστιμα ποτά και να καταλάβει τι λάθη γίνονται και δεν μπορούμε να απολαύσουμε καλοεκτελεσμένα drinks σε εξόδους. Είναι μερικά από αυτά που μοιράζομαι στα Schweppes exclusive cocktail seminars!
Αν επιθυμείς να ζήσεις κι εσύ κάτι αντίστοιχο, μείνε συντονισμένος στην ηλεκτρονική έκδοση του Αθηνοράματος και τα social media του. Ένας νέος διαγωνισμός καταφθάνει σύντομα.
Απολαύστε Υπεύθυνα.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.