Πώς μπαίνουν σωστά οι μπουρμπουλήθρες στο ποτήρι; Πώς αξιοποιείται ιδανικά ένα premium αναψυκτικό σε κάποιο fun cocktail με ή δίχως αλκοόλ; Πώς μπορείς να μάθεις τα πάντα για ένα κορυφαίο brand και ταυτόχρονα να ζήσεις μία #BornSocial εμπειρία, σε ένα από τα πιο όμορφα μπαρ της πόλης;
Αν αναζητάς απαντήσεις, τότε αυτές βρίσκονται στα Schweppes exclusive cocktail seminars που διοργανώνει το Schweppes με το Αθηνόραμα, κάθε Τετάρτη στο 'Beauty Killed The Beast'.
Για δεύτερη ημέρα, 10 τυχεροί αναγνώστες μοιράστηκαν απόψεις με τη βραβευμένη bartender & Ηead Brand Ambassador του Schweppes, Μαίρη Ταλαιπώρου και τον bartender Χρήστο Πίσκοπο, κάθισαν στο ίδιο τραπέζι, γνώρισαν το background του εμβληματικού brand Schweppes και πειραματίστηκαν με τα νέα και πολύ ιδιαίτερα προϊόντα του.
Tο ολοκαίνουριο Schweppes Pink Signature με νότες από μύρτιλο και μαύρο φραγκοστάφυλο, το κλασικό κι αγαπημένο Schweppes Pink Grapefruit και το Schweppes Orangeade πρωταγωνίστησαν για ακόμη μία φορά και εξελίχθηκαν σε εξαιρετικά σημαντικές προσθήκες για την non alcohol επιλογή του Strawberry Smash, την διάσημη Paloma και το εξαιρετικά ενδιαφέρον Pink Signature Mule, αντίστοιχα.
Σε ένα γενικότερο feelgood πλαίσιο δημιουργίας cocktails και σε μία διαδραστική διαδικασία, οι καλεσμένοι έφτιαξαν ποτά, συζήτησαν και έγιναν μια παρέα. Κυρίως όμως, έζησαν την αίσθηση του community που χτίζεται ανάμεσα στους cocktail aficionados.
Αν επιθυμείς να ζήσεις κι εσύ κάτι αντίστοιχο, μείνε συντονισμένος στην ηλεκτρονική έκδοση του Αθηνοράματος και τα social media του. Διεκδίκησε έτσι μία θέση στο επόμενο Schweppes exclusive cocktail seminar, την 1η Νοεμβρίου.
Απολαύστε Υπεύθυνα.
Ακολούθησε το Αθηνόραμα στο Facebook και το Instagram.