Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο»

Βρεθήκαμε, μοναδικοί καλεσμένοι από την Ελλάδα, στην παγκόσμια πρεμιέρα του «Entering Red», της νέας μικρού μήκους ταινίας του Campari, και μεταδίδουμε τις πιο... red εντυπώσεις του απολαυστικού ταξιδιού μας στην ιταλική πόλη.

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο»

Βρεθήκαμε, μοναδικοί καλεσμένοι από την Ελλάδα, στην παγκόσμια πρεμιέρα του «Entering Red», της νέας μικρού μήκους ταινίας του Campari, και μεταδίδουμε τις πιο... red εντυπώσεις του απολαυστικού ταξιδιού μας στην ιταλική πόλη.

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο» - εικόνα 1
Τα εντυπωσιακά led μας δείχνουν το δρόμο για να μπούμε στον κόκκινο κόσμο του Campari.

Από τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο Μιλάνο το DNA του Campari βρισκόταν παντού γύρω μου. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στην πόλη της μόδας, του στιλ και των τεχνών γεννήθηκε, περίπου πριν από ενάμιση αιώνα, το πορφυρό ποτό που δημιούργησε από το μηδέν τη φιλοσοφία του aperitivo, του πιο ισχυρού drinking trend παγκοσμίως τη στιγμή που μιλάμε.

Όποιες απορίες είχα σχετικά με τον κατακόκκινο θρύλο των spirits απαντήθηκαν μέσα από τα «Red Diaries», ένα άξιο μελέτης και μίμησης project που οργανώνεται εδώ και τρία χρόνια στη γενέτειρα του Campari και στο οποίο το «α» ήταν φέτος ο αποκλειστικός καλεσμένος από την Ελλάδα.

Πώς χτίζονται οι μύθοι

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο» - εικόνα 2
Τα μπουκάλια του Campari κάνουν ένα υπέροχο παιχνίδι με τους καθρέφτες.

Το πρώτο βήμα για τη διαχρονικότητα είναι η επένδυση και το δεύτερο η εξέλιξη. Το Campari, παρά τη δημοφιλία του, ποτέ δεν σταμάτησε να επαναφορτίζει και να φρεσκάρει την εικόνα του. Αναμφισβήτητο ορόσημο στο success story του αποτελεί η πρόσφατη αναγέννησή του, όταν από το περιθώριο που βρέθηκε για κάποια περίοδο επέστρεψε θριαμβευτικά στις μπάρες με σημαία το aperitivo. Κομβικό ρόλο στο επιτυχημένο rebranding έπαιξαν τα εξαιρετικά «Red Diaries».

Εδώ και τρία χρόνια τα «Κόκκινα Ημερολόγια» συγκεντρώνουν στο Μιλάνο ανθρώπους από τη βιομηχανία των spirits και της τέχνης, με αφορμή την προβολή μιας ταινίας μικρού μήκους εμπνευσμένης από την ιστορία και το χαρακτήρα του Campari. Αυτό το πάντρεμα του κόσμου των spirits και του bartending με το σινεμά, με φόντο την πόλη της μόδας, έγινε με αρμονικές κι ευρηματικές δόσεις, μεταφέροντας επιτυχημένα σε φιλοξενούμενους, δημοσιογράφους και influencers από κάθε γωνιά του κόσμου τη φιλοσοφία και τα χαρίσματα του spirit.

Η είσοδος στο κόκκινο...

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο» - εικόνα 3
O σκηνοθέτης Ματέο Γκαρόνε είχε το δικό του μπαρ και σέρβιρε Negroni.

Φέτος ήμασταν ιδιαίτερα τυχεροί, καθώς τη σκηνοθεσία της μικρού μήκους ταινίας ανέλαβε ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους σκηνοθέτες, ο βραβευμένος στις Κάνες Ματέο Γκαρόνε («Dogman», «Γόμορρα»). Ο Ματέο μαζί με την εντυπωσιακή πρωταγωνίστρια Άννα ντε Αρμάς κατάφεραν να μας μεταδώσουν τη γοητεία, την ένταση, την πληθωρικότητα και τη σαγήνη που κρύβονται σε κάθε γουλιά του κλασικού Negroni, καρδιά του οποίου είναι το Campari.

Η πρώτη επίσημη προβολή του φιλμ ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, σε ένα χώρο επιβλητικό και κατακόκκινο, με φινετσάτα μπαρ, καθρέφτες, κρυφές γωνιές, DJs, μπάντες και μπόλικες φιάλες Campari, υπό τους ήχους του αισθαντικού τραγουδιού «3000 miles» των Champs.

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο» - εικόνα 4
Η επίσημη προβολή της ταινίας «Entering red» με την Άννα ντε Άρμες.

Η ταινία μάς ταξίδεψε στα πιο όμορφα σημεία του Μιλάνου, την Galleria Vittorio, το Duomo, το «Camparino» και άλλα τοπόσημα λουσμένα στο κόκκινο. Η πρωταγωνίστρια έκανε ένα ταξίδι ανακάλυψης του εαυτού της, σε ένα αισθησιακό, ρομαντικό σκηνικό. Ταυτόχρονα εμείς ανακαλύπταμε το τέλειο Negroni, που θέλει μυαλό, ψυχή και καρδιά. Σε αυτό βοήθησαν και τα πολύτιμα «red hands», έξι από τους καλύτερους bartenders του κόσμου, που προσκλήθηκαν στο event για να φτιάξουν το καλύτερο Negroni τους.

H Τζέσικα Σάντσεζ από τη Βραζιλία μας σέρβιρε ένα πρωτότυπο perfect Negroni, που μας έστειλε καρφί σε κάποια ονειρεμένη παραλία, ο Τζο Σκόφιλντ από το Λονδίνο πρόσθεσε μερικά φρέσκα raspberries και λίγες νότες ανθόνερο, ο Σεμπά Γκαρσία από την Αργεντινή έβαλε μια σοφιστικέ πινελιά με τζιν Jenever και γκρέιπφρουτ, η Στέισι Σβένσον από την Αμερική έδωσε έμφαση στα αρώματα χρησιμοποιώντας ρόδι και ο Τομάσο Τσέκα από την Ιταλία παλαίωσε το Negroni και του έβαλε φύλλα χρυσού, υπηρετώντας πιστά την ιταλική φινέτσα.

Τι μάθαμε στο Μιλάνο

Ταξιδέψαμε στο Μιλάνο για τον «κόκκινο μύθο» - εικόνα 5

Ο κόσμος του Campari είναι ντελικάτος, αισθησιακός και άρρηκτα συνδεδεμένος εδώ και 160 χρόνια με το Μιλάνο και την τέχνη.

Το σημαντικότερο cocktail trend αυτήν τη στιγμή είναι ο μινιμαλισμός και η απλότητα, με μείξεις που προέρχονται από λίγα και καλά υλικά.

Η πιο σημαντική τάση του bartending στην Ευρώπη είναι η φιλοξενία. Ο πελάτης πρέπει να περνάει καλύτερα απ’ ό,τι στο σπίτι του, αλλά να νιώθει σαν στο σπίτι του.

Το τέλειο Negroni χρειάζεται απόλυτη αρμονία ανάμεσα στα τρία συστατικά που περιέχει, δηλαδή το τζιν, το βερμούτ και, φυσικά, το Campari.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Bars & Clubs

801 Rooftop Bar: Πειραιώτικο fine drinking με θέα το λιμάνι

Η ζωντανή ενέργεια του λιμανιού συναντά έναν κομψό χώρο με φροντισμένα ποτά και νόστιμο finger food.

Αστεράτες βραδιές O/Purist

Μη χάσετε τα πολύ καλοκαιρινά event O/Purist Starry Nights τις Πέμπτες του Ιουλίου σε αγαπημένα μπαρ της Αθήνας.

Το "Pathos" κάνει την Ίο clubbing προορισμό

Ξεκινώντας στις 22 Ιουλίου, περισσότεροι από 40 DJs θα περάσουν από τα decks του "Pathos Club".

Τα νέα μπαρ της Αθήνας

Εκείνα τα μέρη που εμφανίστηκαν στην πόλη τις τελευταίες ημέρες/ εβδομάδες/ μήνες και υπόσχονται να μας κρατήσουν ιδανική συντροφιά το καλοκαίρι.