142 Χρόνια

2,5

Κινηματογραφικό ρεπορτάζ, άμεσο, μαχητικό και στακάτο, πάνω σε ένα εθνικά (και πανευρωπαϊκά) «ευαίσθητο», γι’ αυτό και αποσιωπημένο θέμα ανατριχιαστικών διαστάσεων.

142 Χρόνια

Δημοσιογράφος με μεγάλη τηλεοπτική πείρα, ο πρώην ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου σκηνοθετεί, όταν περνάει πίσω από την κινηματογραφική κάμερα, με σβελτάδα, σαφήνεια και αμεσότητα. Όπως και στα "142 Χρόνια", στα οποία ακολουθεί τον διεθνώς γνωστό διασώστη Ιάσονα Αποστολόπουλο, ο οποίος συμμετέχει σε εκστρατεία για την αθώωση τριών προσφύγων, οι οποίοι κατηγορούνται εντελώς άδικα ως λαθρέμποροι: του Μοχαμάντ Χανάντ Αμπντί, καταδικασμένου σε… ενάμιση αιώνα κάθειρξης, και των Ακίφ Ρασούλι και Αμίρ Ζαχίρι, με ποινή 50 χρόνια ο καθένας.


Οι δικαστικές αυθαιρεσίες, η κρατική αναλγησία, η θεσμική ανεπάρκεια και η ανάλγητα κομφορμιστική (βλέπε ακροδεξιά) αντίληψη που βασιλεύει σε όλο το φάσμα της εθνικής πολιτικής απέναντι σε πρόσφυγες και μετανάστες αποκαλύπτονται σ’ ένα μαχητικό και στακάτο σινε-ρεπορτάζ πάνω σε ένα πανευρωπαϊκά "ευαίσθητο", γι’ αυτό και αποσιωπημένο θέμα ανατριχιαστικών διαστάσεων.

Ελλάδα. 2024. Διάρκεια: 74΄. Διανομή: NEW STAR

Περισσότερες πληροφορίες

142 Χρόνια

2,5
  • Ντοκιμαντέρ
  • 2024
  • Διάρκεια: 74 '
  • Στέλιος Κούλογλου

Ο διασώστης Ιάσονας Αποστολόπουλος συμμετέχει σε εκστρατεία για την αθώωση τριών προσφύγων, οι οποίοι κατηγορούνται εντελώς άδικα ως λαθρέμποροι: ο ένας έχει καταδικαστεί σε 142 χρόνια κάθειρξης και οι άλλοι δύο σε 50 χρόνια ο καθένας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ο Σπόρος της Ιερής Συκιάς

Θαρραλέο, αν και μονοδιάστατο κοινωνικό δράμα στα όρια του θρίλερ που βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Καννών. Γυρίστηκε εν κρυπτώ και καταφέρνει να μεταφέρει ένα μέρος της σοκαριστικά καταπιεστικής πραγματικότητας του σημερινού Ιράν.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
19/12/2024

Μουφάσα: Ο Βασιλιάς των Λιονταριών

Πρίκουελ του προ πενταετίας "υβριδικού" "Βασιλιά των Λιονταριών", πιστό μέχρι κεραίας στην ντισνεϊκή, φαντασμαγορική, εντυπωσιακότατα ρεαλιστική, όσο και κουρασμένη φόρμουλα.

Ωρολογιακός Μηχανισμός

Πρωτότυπο ιστορικό δράμα, σκηνοθετημένο με ηθελημένη αποστασιοποίηση. Κατασκευασμένο σαν κινηματογραφικό ρολόι, απαιτεί σινεφίλ υπομονή για να αποκαλύψει τους αλληγορικούς μηχανισμούς του.

Αξιαγάπητη

Ρεαλιστικό πορτρέτο μιας σύγχρονης γυναίκας, το οποίο πετυχαίνει πολλές σωστές νότες, αλλά στο σύνολό του μοιάζει με διασκευή μπεστ σέλερ (ψυχαναλυτικής) αυτοβοήθειας.

Τα Τελευταία Χριστούγεννα στο Πατρικό μας

Μια γνώριμη κοινωνική μικρογραφία ζωντανεύει σαν αβίαστη, διασκεδαστική χορογραφία. Μαζί και τα κρυμμένα μυστικά της, τα οποία δεν παίρνουν ποτέ "απειλητικές", και γι’ αυτό ούτε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες διαστάσεις.

01

Ο φακός ακολουθεί χωρίς παρεμβατική διάθεση μια πολυσχιδή προσωπικότητα, οι σκόρπιες μνήμες της οποίας αποτυπώνουν μια αποσπασματική, μα ενδιαφέρουσα πορεία ζωής αφιερωμένη στην τέχνη.

Ο Άλεξ Γκάρλαντ ξαναπάει πόλεμο με το "Warfare"

Σε συν-σκηνοθεσία με τον Ρέι Μεντόζα, ο διακεκριμένος δημιουργός πιάνει πρώτη γραμμή στα χαρακώματα.