Μόνοι στη Νέα Υόρκη

1,5

Ελάχιστα ξεχωριστοί χαρακτήρες και ο φλύαρος σε σημείο εξάντλησης διάλογος μεταξύ τους δίνουν τον τόνο σε ένα αγνώστων προθέσεων «αστικό road movie».

Μόνοι στη Νέα Υόρκη

Μια γυναίκα (Ντακότα Τζόνσον) μόλις προσγειώνεται στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης, καλεί ταξί για την πόλη. Η διαδρομή, ωστόσο, παίρνει απροσδόκητες υπαρξιακές τροπές εξαιτίας του μυστηριώδους όσο και εμβριθούς οδηγού (Σον Πεν) που της πιάνει την κουβέντα.

Η βασική ιδέα της πρωτοεμφανιζόμενης Κρίστι Χολ δεν είναι ακριβώς πρωτότυπη, αλλά γοητεύει, αφού ψηλαφεί τη σπάνια οικειότητα που μπορεί να αναπτυχθεί σε μια εφήμερη, συγκυριακή σχέση μεταξύ αγνώστων. Το παιχνίδι μεταξύ ειλικρίνειας και ψέματος, εμπιστοσύνης και καχυποψίας που ακολουθεί, θα έπρεπε να διατηρεί στοιχειωδώς το ενδιαφέρον, το οποίο, φευ, εξανεμίζεται κάθε λεπτό (ή χιλιόμετρο) που περνά.

Κυρίως εξαιτίας των ελάχιστα ξεχωριστών χαρακτήρων. Εκείνος της Τζόνσον έχει βάθος ίσο με το τζάμι του αυτοκινήτου από το οποίο κοιτάζει έξω, καθώς ο… γεννημένος για το ρόλο Πεν επιδίδεται σε εξαντλητικό mansplaining επί παντός επιστητού. Αβέβαιος ο προορισμός, άγνωστη και η πραγματική πρόθεση της Χολ γι’ αυτό το ανερμάτιστο "αστικό road movie".

ΗΠΑ. 2023. Διάρκεια: 100΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ.

Περισσότερες πληροφορίες

Μόνοι στη Νέα Υόρκη

Daddio
1,5
  • Δραματική
  • 2023
  • Διάρκεια: 100 '
  • Κρίστι Χολ

Μια γυναίκα προσγειώνεται στο αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης και καλεί ταξί για την πόλη. Η διαδρομή, ωστόσο, παίρνει απροσδόκητα υπαρξιακές τροπές εξαιτίας του μυστηριώδους όσο και εμβριθούς οδηγού που της πιάνει την κουβέντα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.