Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ

2

Η χαρισματική παρουσία της Κέιτ Μπλάνσετ και η σκηνοθετική οξυδέρκεια του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ προσπαθούν, με μικρή επιτυχία, να μετατρέψουν ένα new age μπεστ σέλερ-αμερικανιά σε χαριτωμένη κομεντί.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ

Οι ταινίες του απρόβλεπτου Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ («Ένα Σχολείο Πολύ Ροκ», «Μεγαλώνοντας», «Πριν τα Μεσάνυχτα») είναι γεμάτες ανθρώπους που προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το περιβάλλον τους, φυσικό και ψυχολογικό, μέσα από μια διαδικασία – συνήθως καθυστερημένης – ενηλικίωσης. Κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει στην Μπερναντέτ Φοξ, διάσημη και πρωτοπόρα αρχιτεκτόνισσα στα νιάτα της, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει απομονωθεί σε ένα παλιό αρχοντικό και μια ήρεμη οικογενειακή ζωή στο Σιάτλ.

Νευρωτική και αγοραφοβική, βιώνει μια βαριά κατάθλιψη από την έλλειψη δημιουργικότητας, προκαλώντας με την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της όλο και μεγαλύτερα προβλήματα στους ανθρώπους γύρω της. Μόνον η 13χρονη κόρη της μοιάζει να την καταλαβαίνει, έτσι όταν η Μπερναντέτ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική, εκείνη είναι πεπεισμένη πως η μητέρα της έχει φύγει μόνη της για τον Νότιο Πόλο. Δεν αργεί να πείσει γι’ αυτό τον εργασιομανή πατέρα της και μαζί ξεκινούν για να την εντοπίσουν.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ - εικόνα 1

Η χαρισματική παρουσία της Κέιτ Μπλάνσετ και η σκηνοθετική οξυδέρκεια του Λινκλέιτερ προσπαθούν, με μικρή επιτυχία, να μετατρέψουν ένα new age μπεστ σέλερ-αμερικανιά σε χαριτωμένη κομεντί. Το χιουμοριστικό μυθιστόρημα της τηλεοπτικής παραγωγού («Arrested development») και σεναριογράφου («Mad about you») Μαρία Σεμπλ βρίθει από σπιρτόζες ιδέες (η αφήγηση προχωράει μέσω τηλεφωνικών μηνυμάτων, mails, memos…), αλλά δεν περιέχει ούτε έναν αυθεντικό, καθημερινό χαρακτήρα ή κάποιο πραγματικά ενδιαφέρον ανθρώπινο πρόβλημα.

Μέσα από όλες τις μοντερνιές και τις εξυπνάδες, λοιπόν, αυτό που φιλτράρεται τελικά δεν είναι παρά μια κομφορμιστική και συγκαταβατική άποψη για την «προσωπική ευτυχία» (πόσο αμερικανική ιδέα…), την οικογενειακή γαλήνη και τη σχέση καλλιτεχνικής έκφρασης και αληθινής ζωής.

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Που Χάθηκες, Μπερναντέτ

Where'd You Go, Bernadette
2
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 130 '
  • Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ

Διάσημη αρχιτεκτόνισσα στα νιάτα της, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει απομονωθεί, η νευρωτική και αγοραφοβική Μπερναντέτ Φοξ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική. Πεπεισμένη πως ξεκίνησε μόνη της για τον Νότιο Πόλο, η 13χρονη κόρη της είναι αποφασισμένη να την εντοπίσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Ρωτήσαμε την Μαριόν Κοτιγιάρ πώς μεταμορφώθηκε στο "Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι"

Συναντήσαμε την οσκαρική ηθοποιό στο Παρίσι ώστε να μάθουμε περισσότερα για την ταινία όπου δίνει μια από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
22/11/2024

Η live-action εκδοχή του "Πώς να Εκπαιδεύσετε το Δράκο σας" δείχνει εντυπωσιακή

Το αγαπημένο animation αποκτά ριμέικ με ηθοποιούς και το τρέιλερ μας προετοιμάζει για κάτι επικό.

Άλλος για τη βάρκα; Και ο Ρόμπερτ Πάτινσον στη νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν

Υπερφορτωμένη από σταρ είναι η επόμενη παραγωγή του οσκαρικού σκηνοθέτη.

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.