Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ

2

Η χαρισματική παρουσία της Κέιτ Μπλάνσετ και η σκηνοθετική οξυδέρκεια του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ προσπαθούν, με μικρή επιτυχία, να μετατρέψουν ένα new age μπεστ σέλερ-αμερικανιά σε χαριτωμένη κομεντί.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ

Οι ταινίες του απρόβλεπτου Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ («Ένα Σχολείο Πολύ Ροκ», «Μεγαλώνοντας», «Πριν τα Μεσάνυχτα») είναι γεμάτες ανθρώπους που προσπαθούν να συμφιλιωθούν με το περιβάλλον τους, φυσικό και ψυχολογικό, μέσα από μια διαδικασία – συνήθως καθυστερημένης – ενηλικίωσης. Κάτι ανάλογο με αυτό που συμβαίνει στην Μπερναντέτ Φοξ, διάσημη και πρωτοπόρα αρχιτεκτόνισσα στα νιάτα της, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει απομονωθεί σε ένα παλιό αρχοντικό και μια ήρεμη οικογενειακή ζωή στο Σιάτλ.

Νευρωτική και αγοραφοβική, βιώνει μια βαριά κατάθλιψη από την έλλειψη δημιουργικότητας, προκαλώντας με την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της όλο και μεγαλύτερα προβλήματα στους ανθρώπους γύρω της. Μόνον η 13χρονη κόρη της μοιάζει να την καταλαβαίνει, έτσι όταν η Μπερναντέτ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική, εκείνη είναι πεπεισμένη πως η μητέρα της έχει φύγει μόνη της για τον Νότιο Πόλο. Δεν αργεί να πείσει γι’ αυτό τον εργασιομανή πατέρα της και μαζί ξεκινούν για να την εντοπίσουν.

Πού Χάθηκες, Μπερναντέτ - εικόνα 1

Η χαρισματική παρουσία της Κέιτ Μπλάνσετ και η σκηνοθετική οξυδέρκεια του Λινκλέιτερ προσπαθούν, με μικρή επιτυχία, να μετατρέψουν ένα new age μπεστ σέλερ-αμερικανιά σε χαριτωμένη κομεντί. Το χιουμοριστικό μυθιστόρημα της τηλεοπτικής παραγωγού («Arrested development») και σεναριογράφου («Mad about you») Μαρία Σεμπλ βρίθει από σπιρτόζες ιδέες (η αφήγηση προχωράει μέσω τηλεφωνικών μηνυμάτων, mails, memos…), αλλά δεν περιέχει ούτε έναν αυθεντικό, καθημερινό χαρακτήρα ή κάποιο πραγματικά ενδιαφέρον ανθρώπινο πρόβλημα.

Μέσα από όλες τις μοντερνιές και τις εξυπνάδες, λοιπόν, αυτό που φιλτράρεται τελικά δεν είναι παρά μια κομφορμιστική και συγκαταβατική άποψη για την «προσωπική ευτυχία» (πόσο αμερικανική ιδέα…), την οικογενειακή γαλήνη και τη σχέση καλλιτεχνικής έκφρασης και αληθινής ζωής.

ΗΠΑ. 2019. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Που Χάθηκες, Μπερναντέτ

Where'd You Go, Bernadette
2
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 130 '
  • Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ

Διάσημη αρχιτεκτόνισσα στα νιάτα της, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει απομονωθεί, η νευρωτική και αγοραφοβική Μπερναντέτ Φοξ εξαφανίζεται πριν από ένα προγραμματισμένο οικογενειακό ταξίδι στην Ανταρκτική. Πεπεισμένη πως ξεκίνησε μόνη της για τον Νότιο Πόλο, η 13χρονη κόρη της είναι αποφασισμένη να την εντοπίσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Repertory: Η νέα εταιρία που επαναφέρει το κλασικό Χόλιγουντ στη μεγάλη οθόνη

Παλιό, καλό, ψυχαγωγικό σινεμά υπόσχεται να παρουσιάσει με τις επανεκδόσεις του το νέο γραφείο διανομής που λανσάρεται επίσημα την 1η Αυγούστου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
15/07/2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 18/11

Σον Πεν, Ντακότα Τζόνσον κι ένας Χαβιέ Μπαρδέμ από τα παλιά προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Στο 3ο Evia Film Project τσίπουρο, μεζές και σινεμά έγιναν ένα λαχταριστό πιάτο

Για τρίτη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ταξίδεψε σε Αιδηψό, Λίμνη και Αγία Άννα για μια ακόμα υβριδική διοργάνωση που συνεχίζει να εξελίσσεται.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/7)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Η Σέλεϊ Ντουβάλ ήταν μια ηθοποιός είδωλο

Μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του αμερικάνικου σινεμά πέθανε σε ηλικία 75 ετών.

Πού θα απολαύσω θερινό σινεμά σε ειδική τιμή με το Αθηνόραμα club;

Τα μέλη του Αθηνόραμα Club έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας ταινίες μόνο με 5€ το εισιτήριο ή 2 άτομα με 1 εισιτήριο. Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι συνεργαζόμενες αίθουσες, γίνετε μέλη και απολαύστε έξυπνα και οικονομικά ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Αθήνα.

Ο Μπραντ Πιτ οδηγός φόρμουλας στο teaser του "F1"

Δείτε το διάσημο ηθοποιό να μεταμορφώνεται σε πιλότο αγώνων για τις ανάγκες της νέας ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι.