Μικρά Αθώα Ψέματα 2

1,5

Ένα αχρείαστο σίκουελ δίχως κάποια δημιουργική πρόκληση ή και πρωτοτυπία, το οποίο αφοσιώνεται στη ράθυμη εξέλιξη ενός άοσμου και αδικαιολόγητα απλωμένου χρονικά σεναρίου.

Μικρά Αθώα Ψέματα 2

Εννέα χρόνια μετά την κυκλοφορία της δραμεντί «Μικρά Αθώα Ψέματα», το αναπάντεχο εμπορικό χιτ που συγκέντρωσε περισσότερους από 5 εκατομμύρια θεατές στις γαλλικές αίθουσες, ο γνωστός σταρ και εμπνευστής της ταινίας Γκιγιόμ Κανέ («Μεγάλωσε αν Τολμάς») αποφασίζει να επανενώσει το πρωτοκλασάτο cast του για ένα δεύτερο κεφάλαιο εξομολογήσεων και ρομαντικών μπερδεμάτων μεταξύ φίλων.

Έτσι λοιπόν οι Μαριόν Κοτιγιάρ, Λοράν Λατίφ, Ζιλ Λελούς και Μπενουά Μαζιμέλ ξαναβρίσκονται στο εξοχικό του Φρανσουά Κλιζέ για ολιγοήμερες διακοπές, αυτήν τη φορά όμως για να τον παρηγορήσουν καθώς βασανίζεται από κατάθλιψη. Ο λόγος δεν είναι ο κίνδυνος της απώλειας ενός καλού φίλου, όπως συνέβη με το χαρακτήρα του Ζαν Ντιζαρντέν στην πρώτη ταινία, αλλά το προσωπικό τέλμα στο οποίο βρίσκεται καθώς έχει χάσει την περιουσία του τη στιγμή που παίρνει διαζύγιο από τη γυναίκα του.

Μικρά Αθώα Ψέματα 2 - εικόνα 1

Ευθύς εξαρχής το σίκουελ του Κανέ προδίδεται από την εμφανή έλλειψη φρέσκων ιδεών που θα έδιναν ζωντάνια στο σενάριο, αλλά και από την απουσία πειστικής εξήγησης για το λόγο αυτής της επανένωσης. Διότι εάν στην προηγούμενη ταινία βρισκόταν στο φόντο το υπαρξιακό άγχος ως παράγοντας που συμφιλιώνει μια παρέα, εδώ παρακολουθούμε μια πλοκή μετέωρη, όπου αναλύονται ενδελεχώς οι ανούσιοι προβληματισμοί χαρακτήρων με ελάχιστο ενδιαφέρον, οι οποίοι αρνούνται να αντιληφθούν τον κόσμο πέρα από τους εαυτούς τους. Όπως επίσης δε γίνεται καμία προσπάθεια από τον Κανέ είτε να σκαρφιστεί κάτι αξιοσημείωτο σκηνοθετικά, ώστε να αποκτήσει ταυτότητα η ταινία, είτε να εκφράσει ένα ουσιαστικό σχόλιο στα όσα ζητήματα θίγονται.

Ακόμη οι εκτενείς διάλογοι των ηρώων, το βασικό σκηνοθετικό εργαλείο του Γάλλου και στο σίκουελ, αναπτύσσονται άοσμα με μοναδική χρησιμότητα την υποστήριξη χοντροκομμένων αστείων, την ώρα που το μοντάζ εκτυλίσσεται ράθυμα δίνοντας το αντίστοιχο τέμπο σε μια αφήγηση που ασθμαίνει. Το αναμφισβήτητο υποκριτικό ταλέντο του cast πρώτης γραμμής της ταινίας ξοδεύεται σε ένα σίκουελ δίχως το απαιτούμενο δραματουργικό ψαχνό, το οποίο μάλιστα απλώνεται αδικαιολόγητα σε διάρκεια φτάνοντας σε έναν οφθαλμοφανή από χιλιόμετρα επίλογο, ο οποίος δε θα ξενίσει όσους ακόμα συγκινούνται από ασφαλή χάπι εντ.

Γαλλία, Βέλγιο. 2019. Διάρκεια: 135΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Μικρά Αθώα Ψέματα 2

Nous Finirons Ensemble
1,5
  • Δραματική κομεντί
  • 2019
  • Διάρκεια: 135 '
  • Γκιγιόμ Κανέ

Μια παρέα φίλων η οποία επανενώνεται για ολιγοήμερες διακοπές, καλείται να παρηγορήσει ένα από τα μέλη της που έχει πέσει σε κατάθλιψη. Στην προσπάθειά της, μυστικά που παρέμεναν κρυφά για χρόνια έρχονται στην επιφάνεια.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.