Ο Γιος μου

2,5

Χαμηλών τόνων και λιτής πλοκής νουάρ που γυρίστηκε μόλις σε έξι ημέρες. Υποβλητικό στο πρώτο μισό, οδηγείται σε μια μάλλον κοινότοπη και συγκαταβατική κορύφωση.

Ο Γιος μου

Μοναχικός κι εργασιομανής, γεγονός που του στοίχισε το γάμο του, ο Ζιλιέν μαθαίνει από την πρώην σύζυγό του πως ο επτάχρονος γιος τους εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια μιας σχολικής εκδρομής. Συνειδητοποιώντας πως η αστυνομία κινείται αργά και χωρίς αποτέλεσμα για την ανεύρεσή του, ξεκινά μια απέλπιδα προσπάθεια να τον φέρει πίσω μόνος του. Χαμηλών τόνων και λιτής πλοκής νουάρ που γυρίστηκε μόλις σε έξι ημέρες. Υποβλητικό στο πρώτο μισό, οδηγείται σε μια μάλλον κοινότοπη και συγκαταβατική κορύφωση.

Ο Γιος μου - εικόνα 1

Ο 55χρονος Κριστιάν Καριόν είναι ένας εκλεκτικός δημιουργός μόλις με πέντε ταινίες στο ενεργητικό του: δύο ιστορικά δράματα, το υποψήφιο για ξενόγλωσσο Όσκαρ «Καλά Χριστούγεννα» και το πρόσφατο «En Mai, Fais ce qu’Il te Plaît», ένα κατασκοπικό θρίλερ («Υπόθεση Farewell») και μια αγροτική δραμεντί, το εμπορικά επιτυχημένο ντεμπούτο του «Ένα Χελιδόνι Έφερε την Άνοιξη». Σκηνοθέτης χαμηλών τόνων και με ήρωες ανθρώπους που προσπαθούν να αλλάξουν τη μοίρα τους, καθώς η περιπέτεια της ζωής τούς ωθεί σε οριακές καταστάσεις, συνεργάζεται τώρα για τρίτη φορά με τον Γκιγιόμ Κανέ σε ένα αγωνιώδες νουάρ-κινηματογραφικό πείραμα.

Γυρισμένος μόλις σε έξι ημέρες και με τον πρωταγωνιστή να μη γνωρίζει τη σεναριακή εξέλιξη της ιστορίας, ο «Γιος μου» προσπαθεί να αποτυπώσει στο ακέραιο την απελπισία ενός ανθρώπου απέναντι σε κάτι τραγικά αδιέξοδο: εργασιομανής που ταξιδεύει διαρκώς, γεγονός που του έχει στοιχίσει το γάμο του, ο μοναχικός Ζιλιέν μαθαίνει από την πρώην σύζυγό του πως ο επτάχρονος γιος τους εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια μιας σχολικής εκδρομής.

Ο Γιος μου - εικόνα 2

Τα λίγα στοιχεία που υπάρχουν δεν βοηθούν ιδιαίτερα την αστυνομία, η οποία μοιάζει να κινείται μεθοδικά αλλά αργά και χωρίς αποτέλεσμα. Αλλόφρων και πείσμων, ο Ζιλιέν ξεκινά να μάθει τα πάντα για τον μικρό του γιο, επιστρέφει στο παρελθόν, αναζητά μάρτυρες και αποφασίζει να δράσει μόνος του όταν βρίσκει κάποιο πιθανό στοιχείο. Οι ενοχές, η αναζήτηση της χαμένης οικογενειακής ενότητας και η πατρική ευθύνη βασανίζουν έναν σιωπηλό χαρακτήρα, ο οποίος αγωνίζεται για εξιλέωση με φόντο ένα μελαγχολικό τοπίο και κάτω από ένα συννεφιασμένο ουρανό. Ο Κανέ τον υποδύεται λιτά και ουσιαστικά, με τον Καριόν να τον υποστηρίζει διακριτικά, με στερεή ρεαλιστική ματιά κι ένα υπόγειο, βραδυφλεγές σασπένς. Το λιτής πλοκής νουάρ, υποβλητικό στο πρώτο μισό, θα μπορούσε να είναι μια πραγματικά αθόρυβη σινε-έκπληξη αν δεν οδηγούνταν σε μια μάλλον κοινότοπη και συγκαταβατική κορύφωση, η οποία το αδικεί κατάφωρα.

Γαλλία, Βέλγιο. 2017. Διάρκεια: 84΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Γιος μου

Mon Garcon
2,5
  • Θρίλερ
  • 2017
  • Διάρκεια: 84 '
  • Κριστιάν Καριόν

Μοναχικός κι εργασιομανής, γεγονός που του στοίχισε το γάμο του, ο Ζιλιέν μαθαίνει από την πρώην σύζυγό του πως ο επτάχρονος γιος τους εξαφανίστηκε κατά τη διάρκεια μιας σχολικής εκδρομής. Συνειδητοποιώντας πως η αστυνομία κινείται αργά και χωρίς αποτέλεσμα για την ανεύρεσή του, ξεκινά μια απέλπιδα προσπάθεια να τον φέρει πίσω μόνος του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.