Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ

2,5

Η μπριόζα Ανέτ Μπένινγκ είναι συγκινητική σε μια ισορροπημένη ανάμεσα στο γέλιο και το δάκρυ μα κινηματογραφικά ανώδυνη βιογραφία, υποψήφια για τρία BAFTA (βρετανικά Όσκαρ).

Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ

Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ο νεαρός Βρετανός ηθοποιός Πίτερ Τέρνερ γνωρίζει στο Λίβερπουλ μια μεγαλύτερή του γυναίκα, την οποία ερωτεύεται. Πρόκειται για τη βραβευμένη με Όσκαρ Γκλόρια Γκράχαμ, με την οποία θα ζήσει μια παθιασμένη μα απρόσμενα σύντομη σχέση. Η μπριόζα Ανέτ Μπένινγκ είναι συγκινητική σε μια ισορροπημένη ανάμεσα στο γέλιο και το δάκρυ μα κινηματογραφικά ανώδυνη βιογραφία, υποψήφια για τρία BAFTA (βρετανικά Όσκαρ).

Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ - εικόνα 1

Για μία δεκαετία, από το 1946 («Μια Υπέροχη Ζωή») μέχρι και το 1955 («Oklahoma!»), η σέξι Γκλόρια Γκράχαμ ήταν από τις πλέον περιζήτητες χολιγουντιανές σταρ («The Greatest Show on Earth», «In a Lonely Place», «Macao», «Η Μεγάλη Κάψα»), βραβευμένη με Όσκαρ β΄ ρόλου για το αριστουργηματικό «Η Ωραία και το Κτήνος» του Βισέντε Μινέλι. Από το 1960, και μετά το σκάνδαλο­ της σχέσης της με τον Άντονι Ρέι, γιο του πρώην άντρα της και γνωστού σκηνοθέτη Νίκολας Ρέι, πέρασε στην τηλεόραση και στο θέατρο, αναζητώντας πάντα τον ρόλο που θα την επανέφερε στην κινηματογραφική επικαιρότητα. Στα 55 της πλέον, θα συναντήσει το 1978 στο Λίβερπουλ τον 26χρονο ηθοποιό Πίτερ Τέρνερ, με τον οποίο θα ξεκινήσουν μια παθιασμένη σχέση. Ο τελευταίος θα την καταγράψει σε ένα αυτοβιογραφικό χρονικό το 1986, λίγα χρόνια μετά τον πρόωρο θάνατο της ξεχασμένης σταρ, το οποίο διασκεύασε σεναριακά ο σπεσιαλίστας του showbiz celebrity biopic Ματ Γκρίνχαλγκ­ («Control», «Όλοι Θέλουν Λίγη Αγάπη», «The Look of Love»).

Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ - εικόνα 2

Τόσο το σενάριο όσο και η αφήγηση του άνισου Πολ ΜακΓκούιγκαν («Το Στοίχημα του Σλέβιν», «Victor Frankenstein», τηλεοπτικός «Sherlock») έχουν διατηρήσει την επιτυχημένη ισορροπία ελαφρότητας και δράματος του βιβλίου, το οποίο σκιαγραφεί μάλλον σχηματικά και σαφώς με θετική διάθεση τους ρομαντικούς και μόνο φαινομενικά αταίριαστους εραστές. Αν και ο Τζέιμι Μπελ προσπαθεί φιλότιμα, ο χαρακτήρας του παραμένει περιορισμένος στο σχήμα του φιλόδοξου μα γεμάτου κατανόηση νεαρού, με την μπριόζα Ανέτ Μπένινγκ να κερδίζει τις εντυπώσεις με τη δική της ερμηνευτική προσέγγιση­ στην εξωστρεφή επιφανειακά, ανασφαλή και μελαγχολική στην πραγματικότητα σταρ. Η τέσσερις φορές υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός αλλάζει διαρκώς διαθέσεις, τονίζει την ευαίσθητη και αναδεικνύει τη ματαιόδοξη πλευρά της ηρωίδας χωρίς να καταφεύγει στην υπερβολή, συγκινώντας με τις δακρύβρεχτες σκηνές που της έχει επιφυλάξει για το φινάλε αυτή η συμπαθής μα κινηματογραφικά ανώδυνη βιογραφία, υποψήφια για τρία BAFTA (βρετανικά Όσκαρ).

Μ. Βρετανία. 2018. Διάρκεια: 105΄. Διανομή: ODEON.

Περισσότερες πληροφορίες

Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ

Film Stars Don't Die in Liverpool
2,5
  • Δραματική
  • 2017
  • Διάρκεια: 105 '
  • Πολ ΜακΓκίγκαν

Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 ο νεαρός Βρετανός ηθοποιός Πίτερ Τέρνερ γνωρίζει στο Λίβερπουλ μια μεγαλύτερή του γυναίκα, την οποία ερωτεύεται. Πρόκειται για τη βραβευμένη με Όσκαρ Γκλόρια Γκράχαμ, με την οποία θα ζήσει μια παθιασμένη μα απρόσμενα σύντομη σχέση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.