The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor - εικόνα 1

Το «The Bachelor» φαντάζεται πως είναι το ελληνικό «The Hangover». Ως αρχική ιδέα –και σε καμία περίπτωση ως αποτέλεσμα– αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Αφού, σου λέει, το βασικό πρόβλημα του αφηγηματικού ελληνικού σινεμά είναι το σενάριο, ποιο είναι το κακό με το να ξεκινήσουμε από μια δοκιμασμένη ιδέα και να την προσαρμόσουμε στα καθ’ ημάς; Ακριβώς το ίδιο κάνει, άλλωστε, και ο Θοδωρής Αθερίδης με την ιταλική επιτυχία «Perfetti Sconosciuti», την οποία θα δούμε διασκευασμένη στα ελληνικά σε δύο εβδομάδες ως «Τέλειοι Ξένοι». Πολλές φορές όμως δεν φτάνει ένα ολόκληρο σενάριο­ για να φέρει τα πράγματα στα ίσα τους, θα αρκέσει τώρα απλώς μια ιδέα; Η οποία στην περίπτωσή μας είναι η εξής απλούστατη: παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη.

Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει. Στην περίπτωση του «Bachelor» η απάντηση είναι ένα ηχηρότατο­ «όχι»! Από το σκηνοθετικό ντεμπούτο του μικρομηκά και μουσικού Αντώνη Σωτηρόπουλου παρελαύνουν γυμνές όλες οι παθογένειες του σύγχρονου εμπορικού ελληνικού κινηματογράφου και όσο κι αν θέλει κάποιος να κάνει τα στραβά μάτια, μόνο αισιόδοξος δεν μπορεί να είναι: σεναριακή ιδέα που δεν αναπτύσσεται καθόλου, προχειρογραμμένη, προκλητικά αυθαίρετη πλοκή, καταιγισμός ευκολιών, παρεξηγήσεων και φαρσικών υπερβολών, τηλεπερσόνες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, σκηνοθετικό ύφος εντελώς αποκομμένο από την κωμική αφηγηματική λογική (τα ιπτάμενα πλάνα δίνουν και παίρνουν), χαρακτήρες-καρικατούρες και μια παραγωγή στα όρια της φτηνής τηλεταινίας με σχεδιασμό ήχου έτοιμο για Χρυσό Βατόμουρο. Και όλα αυτά στη μαρτυρική διάρκεια των 110 λεπτών!

Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: VILLAGE.

Περισσότερες πληροφορίες

The Bachelor

  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 110 '
  • Αντώνης Σωτηρόπουλος

Παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη. Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.