Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι

1,5

Ριμέικ ενός κλασικού γουέστερν, το οποίο σπαταλά όλες τις ιδέες του σε μια ατελείωτη σειρά στιλιζαρισμένων σκοτωμών και μια χονδροειδή χριστιανική αλληγορία.

Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι

Ριμέικ ενός κλασικού γουέστερν, το οποίο σπαταλά όλες τις ιδέες του σε μια ατελείωτη σειρά στιλιζαρισμένων σκοτωμών και μια χονδροειδή χριστιανική αλληγορία.

Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι - εικόνα 1

Από τα διασημότερα γουέστερν, το «Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι» (1960) οφείλει­ την επιτυχία του σε μια σειρά σοφών χολιγουντιανών επιλογών – από τη ραφινάτη σεναριακή δια­σκευή των «Εφτά Σαμουράι» και το ιδανικό καστ μέχρι το πιασάρικο μουσικό σκορ του Έλμερ Μπερνστάιν και την υποδειγματική σκηνοθετική διεκπεραίωση του Τζον Στάρτζες. Τα χολιγουντιανά­ δεδομένα όμως έχουν αλλάξει δραστικά από τότε και το αναπόφευκτο ριμέικ δεν διαθέτει ούτε ίχνος από την ανάλαφρη και παλιο­μοδίτικη γοητεία του. ούτε καν τη γλυκιά μελαγχολία του («Μόνο οι χωριάτες κέρδισαν. Εμείς χάσαμε. Πάντα θα χάνουμε…»).

Διατηρώντας το βασικό κορμό της πλοκής –ένας σκληροτράχηλος κυνηγός επικηρυγμένων και άλλοι έξι πιστολέρο αναλαμβάνουν να απελευθερώσουν μια πόλη του Γουέστ από την καταπίεση ενός αδίστακτου επιχειρηματία, ο οποίος έχει στη διάθεσή του έναν ολόκληρο στρατό μισθοφόρων–, η νέα σεναριακή βερσιόν του μπαμ-μπουμ Ρίτσαρντ Γουένκ («Το Μούτρο», «Οι Αναλώσιμοι 2», «The Equalizer») και του νουάρ Νικ Πιτσολάτο («True Detective») επενδύει στο «μαζί μπορούμε» της ιστορίας και βάζει δίπλα στον Αφροαμερικανό αρχηγό της ηρωικής παρέας έναν Μεξικανό, έναν Ανατολίτη κι έναν ινδιάνο. Λίγο χιούμορ, λίγος φεμινισμός, λίγη ξεκάρφωτη πολιτική (ο κακός κάνει αναφορές στον… Μαρξ) και μια στρατιά κλισέ σπρώχνουν το κλιμακούμενο σασπένς προς την τελική σκηνή της επίθεσης στο χωριό, όπου το στιλιζαρισμένο, γραφικό και ατελείωτης διάρκειας shoot out αγγίζει τα όρια της (πληκτικής) κόμικς υπερβολής.

Όπως υπερβολικά χοντροκομμένη είναι και η ξεκάθαρη χριστιανική αλληγορία που συνοδεύει τις ασεβείς πράξεις του κακού (κάψιμο εκκλησίας), την τιμωρία του (στο πάτωμα της εκκλησίας), τη θυσία των ηρωικών υπερασπιστών (στο καμπαναριό της εκκλησίας) και την επιστροφή του χωριού στην ευτυχισμένη καθημερινότητα (ξαναχτίσιμο της εκκλησίας).

ΗΠΑ. 2016. Διάρκεια: 132΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Και οι 7 Ήταν Υπέροχοι

The Magnificent Seven
1,5
  • Γουέστερν
  • 2016
  • Διάρκεια: 132 '
  • Αντουάν Φούκουα

Ένας σκληροτράχηλος κυνηγός επικηρυγμένων και άλλοι έξι πιστολέρο αναλαμβάνουν να απελευθερώσουν μια πόλη του Γουέστ από την καταπίεση ενός αδίστακτου επιχειρηματία, ο οποίος έχει στη διάθεσή του έναν ολόκληρο στρατό μισθοφόρων.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Repertory: Η νέα εταιρία που επαναφέρει το κλασικό Χόλιγουντ στη μεγάλη οθόνη

Παλιό, καλό, ψυχαγωγικό σινεμά υπόσχεται να παρουσιάσει με τις επανεκδόσεις του το νέο γραφείο διανομής που λανσάρεται επίσημα την 1η Αυγούστου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
15/07/2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 18/11

Σον Πεν, Ντακότα Τζόνσον κι ένας Χαβιέ Μπαρδέμ από τα παλιά προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Στο 3ο Evia Film Project τσίπουρο, μεζές και σινεμά έγιναν ένα λαχταριστό πιάτο

Για τρίτη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ταξίδεψε σε Αιδηψό, Λίμνη και Αγία Άννα για μια ακόμα υβριδική διοργάνωση που συνεχίζει να εξελίσσεται.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/7)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Η Σέλεϊ Ντουβάλ ήταν μια ηθοποιός είδωλο

Μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του αμερικάνικου σινεμά πέθανε σε ηλικία 75 ετών.

Πού θα απολαύσω θερινό σινεμά σε ειδική τιμή με το Αθηνόραμα club;

Τα μέλη του Αθηνόραμα Club έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας ταινίες μόνο με 5€ το εισιτήριο ή 2 άτομα με 1 εισιτήριο. Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι συνεργαζόμενες αίθουσες, γίνετε μέλη και απολαύστε έξυπνα και οικονομικά ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Αθήνα.

Ο Μπραντ Πιτ οδηγός φόρμουλας στο teaser του "F1"

Δείτε το διάσημο ηθοποιό να μεταμορφώνεται σε πιλότο αγώνων για τις ανάγκες της νέας ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι.