Ο κόσμος του θεάματος δίνει και πάλι το «παρών» στο έργο του Μαρσέλ, με την εργατική τάξη να έρχεται σε σύγκρουση με τον απατηλό καλλιτεχνικό κόσμο και την τραγωδία να γεννιέται μέσα στα σπλάχνα του έρωτα. Όλα αυτά συνδυασμένα με μια αξεπέραστη ποιητικότητα και σκηνοθετική κομψότητα.
Δεν είναι τυχαίο το ότι η πέμπτη ταινία του στιλίστα Μαρσέλ Καρνέ («Τα Παιδιά του Παραδείσου») βρίσκεται ανάμεσα στις 100 καλύτερες όλων των εποχών στη λίστα των «Cahier du Cinema». Εδώ ο Γάλλος μεγάλος δημιουργός ξετυλίγει την ερωτική ιστορία του μέσω της πρωτοποριακής –για εκείνη την εποχή– αφηγηματικής τεχνικής των φλας μπακ.
Ξεκινώντας από το τέλος, το φιλμ κλείνει κιόλας από την πρώτη σεκάνς τον πρωταγωνιστή φονιά Φρανσουά στο διαμέρισμα μιας εργατικής πολυκατοικίας, περικυκλωμένο από την αστυνομία. Αλήθεια, πώς φτάσαμε μέχρις εκεί; Ο κόσμος του θεάματος δίνει και πάλι το «παρών» στο έργο του Μαρσέλ, με την εργατική τάξη να έρχεται σε σύγκρουση με τον απατηλό καλλιτεχνικό κόσμο και την τραγωδία να γεννιέται μέσα στα σπλάχνα του έρωτα. Όλα αυτά συνδυασμένα με μια αξεπέραστη ποιητικότητα και μια σκηνοθετική κομψότητα.
Περισσότερες πληροφορίες
Ξημερώνει
Ξεκινώντας από το τέλος, το φιλμ κλείνει κιόλας από την πρώτη σεκάνς τον πρωταγωνιστή φονιά Φρανσουά στο διαμέρισμα μιας εργατικής πολυκατοικίας, περικυκλωμένο από την αστυνομία. Αλήθεια, πώς φτάσαμε μέχρις εκεί;