Μαμά, Γύρισα!

1

Μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα!

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου σε μια θεατρικής λογικής κωμωδία που μάταια προσπαθεί να διασώσει μια σπιρτόζα, πληθωρική Ζοζιάν Μπαλασκό.

Μαμά, Γύρισα! - εικόνα 1

Ένα από τα κλασικά «αταίριαστα ζευγάρια» της ζωής και της οθόνης, η χωρισμένη γύρω στα 40 κόρη με παιδί και η 65-70άρα πληθωρική μάνα της, αποτελούν το πρωταγωνιστικό δίδυμο της έκτης κωμωδίας που έχει γράψει (όλες μαζί με τον Έκτορ Καμπέγιο Ρέγιες) και σκηνοθετήσει ο απρόσωπος, ρουτινιάρης Ερίκ Λαβέν («Barbecue», «Bienvenue a Bord»). Από τη μια, έχουμε λοιπόν την αρχιτέκτονα Στεφανί, χωρισμένη με μια μικρή κόρη, η οποία αφού αναγκάζεται να κλείσει την επιχείρησή της, επιστρέφει στο σπίτι της μητέρας της, αναζητώντας μια καινούργια δουλειά. Από την άλλη, η Ζακλίν είναι μια εξωστρεφής και δυναμική γυναίκα που έχει χηρέψει πριν από ένα χρόνο, προσπαθεί όμως (στα κρυφά) να ξαναφτιάξει τη ζωή της.

Χαίρεται που έχει τη Στεφανί σπίτι, αλλά δεν υποχωρεί στο θέμα τής (πάντα υψηλής) θέρμανσης, στο να ακούει διαρκώς Φρανσίς Καμπρέλ και στο να δίνει μητρικές συμβουλές στην κόρη της. Καθώς το πρώτο ημίωρο της ταινίας χτίζει το κωμικό τέμπο του πάνω στις αντιθέσεις των δυο γυναικών, η μπαναλιτέ των χαρακτήρων και των καταστάσεων ισοφαρίζεται από το γρήγορο αφηγηματικό ρυθμό και τη σπιρτόζα παρουσία της αειθαλούς Ζοζιάν Μπαλασκό («Για Όλα Φταίει το Γκαζόν»). Όταν όμως περνάμε στη «δεύτερη πράξη» (το σενάριο είναι έτσι κι αλλιώς στημένο σαν θεατρικό έργο του στιλ «Δείπνο Ηλιθίων» ή «Μην Ενοχλείτε, Παρακαλώ») και το οικογενειακό δείπνο με καλεσμένους τα δυο αδέλφια της Στεφανί ξεκινά, όλα εξελίσσονται προβλέψιμα και βαρετά, σαν ένα ελάχιστα αστείο κι ενδιαφέρον λεκτικό πινγκ-πονγκ ανάμεσα σε αφόρητα απλοϊκές καρικατούρες. Ακόμα απλοϊκότερο, το «ζήσαν αυτοί καλά…» φινάλε έρχεται για να απαλείψει ως διά χολιγουντιανής μαγείας κάθε οικογενειακή, ψυχολογική και κοινωνική διαφορά…

Γαλλία. 2016. Διάρκεια: 97΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Μαμά, Γύρισα!

Retour Chez ma Mere
1,5
  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 97 '
  • Ερίκ Λαβέν

Αφού χάνει τη δουλειά της, η 40χρονη Στεφανί αναγκάζεται να επιστρέψει στο σπίτι της υπερπροστατευτικής μάνας της. Κι ενώ η μια προσπαθεί να συμβιώσει χωρίς εντάσεις και τσακωμούς με την άλλη, μια οικογενειακή συγκέντρωση θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου…

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Repertory: Η νέα εταιρία που επαναφέρει το κλασικό Χόλιγουντ στη μεγάλη οθόνη

Παλιό, καλό, ψυχαγωγικό σινεμά υπόσχεται να παρουσιάσει με τις επανεκδόσεις του το νέο γραφείο διανομής που λανσάρεται επίσημα την 1η Αυγούστου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
15/07/2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 18/11

Σον Πεν, Ντακότα Τζόνσον κι ένας Χαβιέ Μπαρδέμ από τα παλιά προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Στο 3ο Evia Film Project τσίπουρο, μεζές και σινεμά έγιναν ένα λαχταριστό πιάτο

Για τρίτη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ταξίδεψε σε Αιδηψό, Λίμνη και Αγία Άννα για μια ακόμα υβριδική διοργάνωση που συνεχίζει να εξελίσσεται.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/7)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Η Σέλεϊ Ντουβάλ ήταν μια ηθοποιός είδωλο

Μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του αμερικάνικου σινεμά πέθανε σε ηλικία 75 ετών.

Πού θα απολαύσω θερινό σινεμά σε ειδική τιμή με το Αθηνόραμα club;

Τα μέλη του Αθηνόραμα Club έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας ταινίες μόνο με 5€ το εισιτήριο ή 2 άτομα με 1 εισιτήριο. Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι συνεργαζόμενες αίθουσες, γίνετε μέλη και απολαύστε έξυπνα και οικονομικά ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Αθήνα.

Ο Μπραντ Πιτ οδηγός φόρμουλας στο teaser του "F1"

Δείτε το διάσημο ηθοποιό να μεταμορφώνεται σε πιλότο αγώνων για τις ανάγκες της νέας ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι.