Fantastic Four

2

Χωρίς χιούμορ, γεμάτο διαλόγους-κλισέ και πατρικά/πατριωτικά διδάγματα, το νέο «Fantastic Four» δεν έχει απολύτως τίποτα να προσφέρει στον σουπερ-ηρωικό κινηματογραφικό συνωστισμό των καιρών μας.

Fantastic Four

Μια ομάδα ευφυών και φιλόδοξων νεαρών επιστημόνων συναντιέται στο πρωτοπόρο Ινστιτούτο Μπάξτερ και προσπαθεί να κάνει πραγματικότητα το ταξίδι σε άλλη διάσταση. Χωρίς χιούμορ, γεμάτο διαλόγους-κλισέ και πατρικά/πατριωτικά διδάγματα, το νέο «Fantastic Four» δεν έχει απολύτως τίποτα να προσφέρει στον σουπερ-ηρωικό κινηματογραφικό συνωστισμό των καιρών μας.

Fantastic Four - εικόνα 1

Τα κόμικς με σούπερ ήρωες είναι η δημοφιλέστερη ανακυκλούμενη κινηματογραφική ύλη στο Χόλιγουντ. Οι ήρωες με τις υπερφυσικές δυνάμεις έχουν βραχύ κύκλο ζωής στην οθόνη. Οι σταρ που τους υποδύονται πρέπει να είναι κουλ, νεαροί, όμορφοι και δημοφιλείς, ενώ οι σκηνοθέτες επιλέγονται μέσα από το φυτώριο του ανεξάρτητου σινεμά για να προσφέρουν φρεσκάδα στο τελικό προϊόν.

Το reboot των δημοφιλών «Fantastic Four» (ξεχάστε τις δύο ταινίες που είδαμε στα ’00s) θεωρητικά διαθέτει το «πακέτο» για να γίνει το επόμενο superhero hit. Πίσω από τις κάμερες βρίσκεται ο ταλαντούχος Τζος Τρανκ του «Χρονικού», ενώ η νέα ερμηνευτική τετράδα αποτελείται από σταρ νέας γενιάς (εξαιρέστε τον αιώνιο έφηβο Τζέιμι Μπελ), με τον πρωταγωνιστή του «Χωρίς Μέτρο» Μάιλς Τέλερ να κρατά πλέον το ρόλο-κλειδί του Ριντ. Η περιπέτεια παίρνει τα πράγματα από την αρχή, όπως κάθε reboot που σέβεται τον εαυτό του.

Fantastic Four - εικόνα 2

Μια ομάδα ευφυών και φιλόδοξων νεαρών επιστημόνων συναντιέται στο πρωτοπόρο Ινστιτούτο Μπάξτερ και προσπαθεί να κάνει πραγματικότητα το ταξίδι σε άλλη διάσταση. Μόνο που η προσπάθειά τους κρύβει κινδύνους τους οποίους δεν είχαν φανταστεί. Το κακό είναι ότι ο Τζος Τρανκ, ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο, αποφασίζει να μετατρέψει τους πρωταγωνιστές σε σούπερ μελετηρούς νεαρούς και να τους κλείσει τα πρώτα πενήντα λεπτά μέσα σε ανήλιαγα εργαστήρια και γκαράζ, εξαφανίζοντας έτσι κάθε υποψία υπερηρωικής απόλαυσης στο πρώτο μισό της ταινίας.

Στη συνέχεια όλα πρέπει να τρέξουν στο (αφηγηματικό) γρήγορο, για να φτάσουμε λαχανιασμένοι σε μιαν άνευρη τελική μάχη. Χωρίς χιούμορ, γεμάτο διαλόγους-κλισέ και πατρικά/πατριωτικά διδάγματα, το νέο «Fantastic Four» δεν έχει απολύτως τίποτα να προσφέρει στον σουπερ-ηρωικό κινηματογραφικό συνωστισμό των καιρών μας.

Περισσότερες πληροφορίες

Fantastic Four

2
  • Περιπέτεια
  • 2015
  • Διάρκεια: 100 '
  • Τζος Τρανκ

Μια ομάδα ευφυών και φιλόδοξων νεαρών επιστημόνων συναντιέται στο πρωτοπόρο Ινστιτούτο Μπάξτερ και προσπαθεί να κάνει πραγματικότητα το ταξίδι σε άλλη διάσταση. Μόνο που η προσπάθειά τους κρύβει κινδύνους που δεν είχαν φανταστεί.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.