Updated | Απογοητευτική υποδοχή του "Joker: Τρέλα για Δύο" στις αμερικανικές αίθουσες

Με μόλις 37,7 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο του τριήμερο, το πολυαναμενόμενο σίκουελ της μεγάλης επιτυχίας του 2019 ξεκίνησε με το αριστερό την εμπορική καριέρα του στις ΗΠΑ.

Joker: Τρέλα για Δύο

Όπως ακριβώς και τα ελληνικά ταμεία, το αμερικανικό box office δεν στάθηκε καθόλου φιλεύσπλαχνο με το "Joker: Τρέλα για Δύο". Εδώ τα previews της Τετάρτης έφτασαν τα 22.063 εισιτήρια (22.508 για την πρώτη ταινία), αλλά η συνέχεια ήταν καθοδικότατη και το word of mouth εξαιρετικά αρνητικό, με αποτέλεσμα η πλέον αναμενόμενη ταινία της σεζόν να ανοίξει με μόλις 79.246 εισιτήρια. Ακριβώς τα μισά, δηλαδή, από αυτά  του πρώτου πενθημέρου του "Joker" (158.243), ο οποίος είχε κλείσει την εντυπωσιακή εμπορική καριέρα του με 906.121. Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού τα 96,2 εκατομμύρια δολάρια του ντεμπούτου της αντισυμβατικής υπερηρωικής περιπέτειας του Τοντ Φίλιπς αποδείχθηκαν όνειρο οκτωβριανής νυκτός, καθώς το πρώτο τριήμερο της "Τρέλας για Δύο" προσγειώθηκε ανώμαλα στα 37,7 εκατ., έχοντας ξεκινήσει με previews των 7 εκατ. Οι αντιδράσεις των θεατών ήταν επίσης ψυχρές, έως και εχθρικές, προβληματίζοντας τους αναλυτές της κινηματογραφικής αγοράς για τους λόγους της τόσο ηχηρής αποτυχίας.

Όλα αρχίζουν, βέβαια, από την απόφαση της Warner να δώσει λευκή κάρτα και το final cut στον Φίλιπς. Αλλά πως μπορείς να αρνηθείς τη χάρη στον άνθρωπο που σου έφερε  εισπράξεις 2,5 δις με την τριλογία του "The Hangover" και τον "Joker"; Ακόμα, όμως, κι αν το σίκουελ θα είναι ένα αποδομητικό μιούζικαλ; Και αν ναι, αυτό θα πρέπει να κοστίζει 190 εκατομμύρια, τη στιγμή κατά την οποία η πρώτη ταινία δεν είχε ξεπεράσει τα 65; Ο Άντονι Ντ’Αλεσάντρο επιχειρεί μια εμβριθή κι ανοιχτόμυαλη ανάλυση στο deadline.com, επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, την άστοχη επιλογή του φεστιβάλ Βενετίας για παγκόσμια πρεμιέρα (οι αρνητικές κριτικές κυκλοφορούσαν έναν ολόκληρο μήνα), όπως και την απόφαση να μην γίνουν test screenings, αποπροσανατολίζοντας την εμπορική στρατηγική.

Τα μόνα σχετικά παρήγορα νέα, πάντως, είναι πως σε σχέση με την αμερικανική, η ταινία ξεκίνησε καλύτερα στις διεθνείς αγορές, συγκεντρώνοντας ως την Κυριακή 77 εκατομμύρια (παγκόσμιο σύνολο 114,7). Κάτι παρόμοιο που είχε συμβεί και με τον "Joker" του 2019, ο οποίος μέτρησε τελικά 335,5 εκατ. στα αμερικανικά ταμεία και άλλα 743,5 στον υπόλοιπο κόσμο, φτάνοντας στο εντυπωσιακότατο σύνολο του 1,078 δις!

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Υπάρχω": Πρεμιέρα με ρεκόρ εισιτηρίων

Ουρές στα ταμεία των αιθουσών που προβάλλουν την κινηματογραφική βιογραφία του Στέλιου Καζαντζίδη, την οποία είδαν 22.000 θεατές την πρώτη της κιόλας μέρα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
20/12/2024

Και η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου ζητά εξηγήσεις για το θέμα του Φεστιβάλ Δράμας

Το διοικητικό συμβούλιο σε ανοιχτή επιστολή προς το Υπουργείο Πολιτισμού επισημαίνει το μετέωρο μέλλον στο οποίο εισέρχεται η διοργάνωση.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα τα σινεμά (19-25/12)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Ο Μοχάμαντ Ρασούλοφ μας εξηγεί πώς γύρισε την πιο θαρραλέα ταινία της χρονιάς

Συναντήσαμε τον Ιρανό σκηνοθέτη του "Σπόρου της Ιερής Συκιάς" στο Φεστιβάλ Καννών, στο οποίο διαγωνίστηκε το αντικαθεστωτικό κοινωνικό δράμα του. Μας μίλησε για την ταινία αλλά και για την προσωπική περιπέτειά του, η οποία τον οδήγησε στην εξορία.

Αυτός είναι ο νέος "Superman" (teaser)

Καινούρια εποχή για το στούντιο της DC με τον Τζέιμς Γκαν να σκηνοθετεί μια φρέσκια ιστορία με ήρωα τον "άνθρωπο από ατσάλι".

Γίνεται ταινία η υπόθεση του Λουίτζι Μαντζιόνε γύρω από τη δολοφονία του CEO

Ο φερόμενος ως δράστης και οι συζητήσεις αναφορικά με την εκτέλεση του διευθύνοντα συμβούλου της UnitedHealthcare μπαίνουν σε πρώτο πλάνο.

Το "Pirateland" του Σταύρου Πετρόπουλου στο φεστιβάλ του Κλερμόν-Φεράν

Ο σκηνοθέτης συμμετέχει στη σημαντικότερη διεθνή διοργάνωση για μικρού μήκους ταινίες έχοντας μια θέση στο διαγωνιστικό τμήμα της.