Το "Megalopolis" του Φράνσις Φορντ Κόπολα κάνει πρεμιέρα στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Η πολυσυζητημένη ταινία του εμβληματικού σκηνοθέτη παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή σε συνεργασία με τις Νύχτες Πρεμιέρας.

Megalopolis

Προτού κυκλοφορήσει στους ελληνικούς κινηματογράφους, το πολυσυζητημένο "Megalopolis" του Φράνσις Φορντ Κόπολα κάνει πρεμιέρα τη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση σε συνεργασία με το 30ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας "Νύχτες Πρεμιέρας".

Το "Megalopolis", το οποίο πραγματοποίησε παγκόσμια πρεμιέρα στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών διχάζοντας το κοινό, περιστρέφεται γύρω από έναν αρχιτέκτονα ο οποίος επιθυμεί να χτίσει από το μηδέν τη Νέα Υόρκη ως μια επίγεια ουτοπία, ύστερα από μια συνταρακτική καταστροφή που υπέστη η πόλη. Αναμενόμενα, η ταινία χαίρει ενός πρωτοκλασάτου καστ το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τους Άνταμ Ντράιβερ, Όμπρι Πλάζα, Φόρεστ Γουίτακερ, Τζον Βόιτ, Λόρενς Φίσμπερν, Τζιανκάρλο Εσποζίτο και Σία ΛαΜπαφ.

Ο Κόπολα περιέγραψε το "Megalopolis" ως την καλύτερη δουλειά που είχε το προνόμιο να διευθύνει στη ζωή του, λόγια που μπορεί εκ πρώτης όψεως να ακούγονται υπερβολικά από τον άνθρωπο που έχει σκηνοθετήσει το "Νονό" και το "Αποκάλυψη Τώρα". Σε δεύτερη ανάγνωση, όμως, αποκτούν ιδιαίτερο βάρος εάν αναλογιστούμε πως τη συγκεκριμένη ταινία προσπαθεί να την υλοποιήσει εδώ και τέσσερις δεκαετίες, ενώ χρειάστηκε να τη χρηματοδοτήσει ο ίδιος με το υπέρογκο ποσό των 120 εκατομμυρίων δολαρίων. Εδώ, επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως ο Κόπολα έχει συνδεθεί με μια σειρά καταγγελιών που τον θέλουν να επιδεικνύει αντιεπαγγελματική έως και ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντι σε συνεργάτες του.

Megalopolis

Το "Megalopolis", λοιπόν, πρόκειται να προβληθεί στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Ωνάση στις 11 Οκτωβρίου, προτού βρεθεί στις μαρκίζες των σινεμά στις 31 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου η ταινία θα παρουσιαστεί σύμφωνα με "τις ειδικά διαμορφωμένες συνθήκες με τις οποίες φιλοξενείται σε επιλεγμένες διοργανώσεις στον κόσμο".

Επί τη ευκαιρία, αξίζει να σημειωθεί πως αυτήν την περίοδο το Ίδρυμα Ωνάση συμμετέχει στην παραγωγή μιας σειράς ταινιών από τους Ρομέν Γαβρά ("Sacrifice"), Γιάννη Οικονομίδη ("Σπασμένη Φλέβα"), Εύη Καλογηροπούλου ("Κόρη"), Σταύρο Πετρόπουλο ("Pirateland") και Ευθύμη Kosemund-Σανίδη ("Μικρός Θάνατος"). Ακόμη, σημειώνουμε τα ντοκιμαντέρ σε παραγωγή του Ιδρύματος από τους σκηνοθέτες Εύα Στεφανή ("Η Καρδιά του Ταύρου"), Τάσος Λάγγης (νέο ντοκιμαντέρ για την Αθήνα), Ιλίρ Τσούκο ("KΑΙ ΕΛ KΑΙ ΑΛ"), Χρήστος Σαρρής ("Eternal Desires: Ο κόσμος του Κ. Π. Καβάφη, από την Αλεξάνδρεια στη Νέα Υόρκη").

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.