Fires on the Plain

4,5

Σοκαριστικές εικόνες Αποκάλυψης και μια ζοφερή αίσθηση ματαιότητας σηματοδοτούν μία από τις πιο αμείλικτες αντιπολεμικές ταινίες όλων των εποχών.

Fires on the Plain

Όταν μια ταινία ξεκινά με ένα δυνατό χαστούκι, είναι φρόνιμο να προσδοκάς πως η συνέχεια θα αποδειχθεί αντίστοιχα βίαιη. Ο σκηνοθέτης Κον Ιτσικάβα ("Η Άρπα της Βιρμανίας"), όχι απλώς τη φτάνει στα άκρα, αλλά κατασκευάζει μία από τις πιο αμείλικτες αντιπολεμικές ταινίες όλων των εποχών, σκιαγραφώντας μια επίγεια κόλαση μακριά από τα πεδία των μαχών, πασχίζοντας, ταυτόχρονα, να διατηρήσει έστω ψήγματα της ανθρωπιάς του.

Η δράση περιστρέφεται γύρω από ένα φυματικό Ιάπωνα στρατιώτη, ο οποίος στα τέλη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου έχει εγκαταλειφθεί, μαζί με διασκορπισμένους συμπατριώτες του, στα αφιλόξενα δάση των Φιλιππίνων. Χωρίς τροφή ή νερό, προσπαθούν να μείνουν ζωντανοί σε έναν τόπο όπου έχει χαθεί κάθε έννοια πολιτισμού. Εικόνες Αποκάλυψης που σοκάρουν και μια ζοφερή αίσθηση ματαιότητας σηματοδοτούν ένα σκοτεινό αριστούργημα.

Ιαπωνία. 1959. Διάρκεια: 104΄. Διανομή: NEW STAR.

Περισσότερες πληροφορίες

Fires on the Plain

Nobi
4,5
  • Πολεμική
  • 1959
  • Διάρκεια: 108 '
  • Κον Ιτσικάβα

Στο τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, μια ομάδα Ιαπώνων στρατιωτών προσπαθεί να επιβιώσει στην αφιλόξενη ζούγκλα των Φιλιππίνων, χωρίς τροφή ή νερό.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα "Anora" είναι η ταινία έναρξης των 30ων Νυχτών Πρεμιέρας

Το φιλμ του Σον Μπέικερ που θριάμβευσε στις Κάννες "ανοίγει" το επετειακό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
12/09/2024

Ο Στεφάν Μπριζέ πιστεύει πως "ο ηθοποιός είναι η ψυχή κάθε ταινίας"

Ο πολυβραβευμένος Γάλλος σκηνοθέτης μάς εξηγεί πώς από τη γνωστή εργασιακή τριλογία του με τον Βενσάν Λιντόν βρέθηκε στο Φεστιβάλ Βενετίας με το μελαγχολικό ρομαντικό δράμα "Μαζί Ξανά".

Κώδικας Κινδύνου

Ένα αρχικά ψυχαγωγικό σασπένς θρίλερ, παρά τις εξόφθαλμες ομοιότητές του με πρόσφατα φιλμ, οδηγείται σε μια υπερβολή που φλερτάρει με το γκροτέσκο και δεν αγγίζει παρά μονάχα την επιφάνεια όσων το απασχολούν.

Το Κοράκι

Ριμέικ που (απο)μιμείται αισθητικά την ταινία του Άλεξ Πρόγιας, χωρίς αίσθηση προσανατολισμού και με πλήρη απουσία καινοτόμων ιδεών που να δικαιολογούν την ύπαρξή του.

Μαζί Ξανά

Μελαγχολικό δράμα ημιτονίων, το οποίο αναμετριέται με το άχθος των επιλογών του παρελθόντος, κεντώντας με μουντά, υπνωτιστικά χρώματα τον καμβά ενός συγκινητικού ρομάντζου.

Μικρά Πράγματα που Πήγαν Λάθος

Οι έξυπνες σεναριακές ιδέες, το μαύρο χιούμορ και οι στιβαρές ερμηνείες προσδίδουν χαρακτήρα σε ένα περιστασιακά αξιομνημόνευτο ντεμπούτο, το οποίο διαχειρίζεται άνισα το υλικό του.

Μια Συνηθισμένη Υπόθεση

Στιβαρό και υποβλητικό δικαστικό δράμα με κοφτερό βλέμμα, το οποίο επενδύει στη σημασία της νομικής πειθούς και των χαρακτηριστικών ενός γυναικοκτόνου, αλλά αδικείται από την άσκοπη μελοδραματική τροπή που υιοθετεί από το πουθενά.