Μια Συνηθισμένη Υπόθεση

2

Στιβαρό και υποβλητικό δικαστικό δράμα με κοφτερό βλέμμα, το οποίο επενδύει στη σημασία της νομικής πειθούς και των χαρακτηριστικών ενός γυναικοκτόνου, αλλά αδικείται από την άσκοπη μελοδραματική τροπή που υιοθετεί από το πουθενά.

Μια Συνηθισμένη Υπόθεση

Βετεράνος ηθοποιός, αλλά και σκηνοθέτης την τελευταία δεκαετία, ο Ντανιέλ Οτέιγ συντονίζεται με το πρόσφατο ρεύμα του γαλλικού σινεμά ("Σεντ Ομέρ", "Υπόθεση Γκολντμάν") και σκαρφίζεται το δικό του δικαστικό δράμα, στο οποίο υποδύεται έναν κορυφαίο νομικό που αναλαμβάνει μια περίπλοκη υπόθεση. Πελάτης του είναι ένας πατέρας που συλλαμβάνεται για τη δολοφονία της συζύγου του, με τα στοιχεία να είναι εις βάρος του, αλλά όχι αδιάσειστα, και τον ίδιο να υποστηρίζει ακράδαντα την αθωότητά του.

Σφρίγος, υποβλητική ατμόσφαιρα και στιβαρότητα δίνουν τον τόνο στην ταινία, η οποία ρίχνει το κέντρο βάρους της στον καθοριστικό ρόλο της νομικής ερμηνείας και της πειθούς στην υπεράσπιση ενός κατηγορουμένου, επιλογή που κρατά αμείωτη την προσοχή. Επιπλέον, διαχειρίζεται εύστοχα την ιδέα πως αυτού του είδους τα εγκλήματα διαπράττονται από ανθρώπους καθημερινούς, ανυποψίαστους και όχι από κάποιους παρείσακτους. Τότε, σε μια αδικαιολόγητη σκηνοθετική επιμονή να υπερτονιστεί το τελευταίο σημείο, το φιλμ υιοθετεί μια άσκοπη μελοδραματική υπερβολή που δεν προσθέτει ποιότητες, αντιθέτως αδικεί όλα όσα έχουν προηγηθεί.

Γαλλία. 2024. Διάρκεια: 115΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.

Περισσότερες πληροφορίες

Μια Συνηθισμένη Υπόθεση

Le Fil / An Ordinary Case
2
  • Δραματική
  • 2024
  • Διάρκεια: 115 '
  • Ντανιέλ Οτέιγ

Ένας ικανός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπόθεση ενός πατέρα που κατηγορείται για τη δολοφονία της συζύγου του, ο οποίος επιμένει στην αθωότητά του παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία είναι εις βάρος του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Το βραβευμένο με Χρυσό Φοίνικα "Anora" είναι η ταινία έναρξης των 30ων Νυχτών Πρεμιέρας

Το φιλμ του Σον Μπέικερ που θριάμβευσε στις Κάννες "ανοίγει" το επετειακό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
12/09/2024

Ο Στεφάν Μπριζέ πιστεύει πως "ο ηθοποιός είναι η ψυχή κάθε ταινίας"

Ο πολυβραβευμένος Γάλλος σκηνοθέτης μάς εξηγεί πώς από τη γνωστή εργασιακή τριλογία του με τον Βενσάν Λιντόν βρέθηκε στο Φεστιβάλ Βενετίας με το μελαγχολικό ρομαντικό δράμα "Μαζί Ξανά".

Κώδικας Κινδύνου

Ένα αρχικά ψυχαγωγικό σασπένς θρίλερ, παρά τις εξόφθαλμες ομοιότητές του με πρόσφατα φιλμ, οδηγείται σε μια υπερβολή που φλερτάρει με το γκροτέσκο και δεν αγγίζει παρά μονάχα την επιφάνεια όσων το απασχολούν.

Το Κοράκι

Ριμέικ που (απο)μιμείται αισθητικά την ταινία του Άλεξ Πρόγιας, χωρίς αίσθηση προσανατολισμού και με πλήρη απουσία καινοτόμων ιδεών που να δικαιολογούν την ύπαρξή του.

Μαζί Ξανά

Μελαγχολικό δράμα ημιτονίων, το οποίο αναμετριέται με το άχθος των επιλογών του παρελθόντος, κεντώντας με μουντά, υπνωτιστικά χρώματα τον καμβά ενός συγκινητικού ρομάντζου.

Μικρά Πράγματα που Πήγαν Λάθος

Οι έξυπνες σεναριακές ιδέες, το μαύρο χιούμορ και οι στιβαρές ερμηνείες προσδίδουν χαρακτήρα σε ένα περιστασιακά αξιομνημόνευτο ντεμπούτο, το οποίο διαχειρίζεται άνισα το υλικό του.

Fires on the Plain

Σοκαριστικές εικόνες Αποκάλυψης και μια ζοφερή αίσθηση ματαιότητας σηματοδοτούν μία από τις πιο αμείλικτες αντιπολεμικές ταινίες όλων των εποχών.