Η Κάτια Γκουλιώνη κατά λάθος σε φέρετρο στο teaser του Νόμου του Μέρφυ

Ο Νόμος του Μέρφυ γυρίσματα 3

Ως "μια κωμωδία για να χάσεις ή να βρεις τον εαυτό σου" συστήνεται ο "Νόμος του Μέρφυ", στο πρώτο teaser της νέας ταινίας του Άγγελου Φραντζή ("Ευτυχία").

Συγκεκριμένα, στη σκηνή που απεικονίζει το κλιπ, βρίσκουμε την πρωταγωνίστρια Κάτια Γκουλιώνη εγκλωβισμένη κατά λάθος σε ένα φέρετρο, να προσπαθεί να πείσει το σε ρόλο νεκροθάφτη Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη να της ανοίξει. Η ηθοποιός, σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη, υποδύεται τη Μαρία Αλίκη. Μια αποτυχημένη ηθοποιό, η οποία μετά από ένα ατύχημα εισέρχεται σε μία πραγματικότητα όπου καλείται να παίξει όλους τους πιθανούς ρόλους που θα μπορούσε να της έχει χαρίσει η ζωή, αν είχε κάνει διαφορετικές επιλογές. Πού βρίσκεται; Ονειρεύεται, πέθανε ή λιποθύμησε; Προσπαθώντας να καταλάβει τι της συμβαίνει, αλλά και να βρει την έξοδο προς την αληθινή ζωή της, η Μαρία Αλίκη βλέπει τον εαυτό της να προσπαθεί να χωρέσει σε ρόλους που μοιάζει να έχουν σχεδιάσει άλλοι για εκείνη. Πώς μπορεί να γυρίσει πίσω;  Κυρίως όμως: θέλει να γυρίσει πίσω; Υπάρχει κάτι που αγαπάει στη ζωή της; Σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας, με πολλά ευτράπελα, η Μαρία Αλίκη θα αναμετρηθεί με τον εαυτό της και θα κληθεί να απαντήσει επί της ουσίας "To be or not to be?". Σε τελική ανάλυση, ποια είναι πραγματικά η Μαρία Αλίκη και πώς μπορεί να βρει την έξοδο για να επιστρέψει στη ζωή;

Ο Νόμος του Μέρφυ γυρίσματα 1

Εκτός από την Γκουλιώνη και τον Μαρκουλάκη, στη διανομή των ρόλων βρίσκουμε επίσης τους: Ανδρέα Κωνσταντίνου, Νίκο Κουρή, Τόνια Σωτηροπούλου, Θάνο Τοκάκη, Χρήστο Στέργιογλου, Βικτώρια Μπιτούνη, Βαγγελιώ Ανδρεαδάκη, Λυδία Φωτοπούλου, Effi Rabsilber, Λευτέρη Πολυχρόνη, Ευάγγελο Βογιατζής. Το σενάριο συνυπογράφουν οι Φραντζής, Κατερίνα Μπέη και Κωστή Σαμαράς, ενώ την πρωτότυπη μουσική συνθέτει ο Σταμάτης Κραουνάκης.

Ο Νόμος του Μέρφυ γυρίσματα 2

Σχετικά με το "Νόμο του Μέρφυ", ο Φραντζής σημειώνει:
"Η Μαρία Αλίκη, η ηρωίδα της ταινίας, είναι ένα πρόσωπο οικείο, αστείο και αγαπημένο. Γεμάτη φόβους, ματαιώσεις και τραύματα που την κάνουν να επαναλαμβάνει μοτίβα και συμπεριφορές, η Μαρία Αλίκη προσπαθεί να τα καταφέρει. Δίνει την μια και μοναδική μάχη που όλες και όλοι μας δίνουμε απέναντι στην, συχνά ακατανόητη, πραγματικότητα και φυσικά απέναντι στον εαυτό μας, αυτό το μυστήριο που μοιάζει να περιέχει όλα τα υπόλοιπα. Ο 'Νόμος του Μέρφυ' είναι μια ταινία που μιλάει για κάθε στιγμή όπου επαναδιαπραγματευόμαστε την ζωή μας, και αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να επιλέξουμε ένα νέο τρόπο ύπαρξης. Είναι η ιστορία κάθε ανθρώπου που, έστω και για λίγο, πίστεψε βαθιά ότι μπορεί να μεταμορφωθεί και να αλλάξει. Και επειδή έχουμε μάθει, υπηρετώντας πάντα τις πατριαρχικές δομές της αφήγησης, να ταυτίζουμε τον άνδρα με τον άνθρωπο, εδώ η γυναικεία ταυτότητα είναι που παίρνει τον ρόλο του ανθρώπου – ταξιδιώτη της ανθρώπινης εμπειρίας. Σε μας, ο Δον Κιχώτης και ο Οδυσσέας είναι η γυναίκα που επιχειρεί να φτάσει μέχρι την φωτεινή άκρη του τούνελ. Το ταξίδι της μέσα στις διαφορετικές ταυτότητες και σύμπαντα είναι πολύχρωμο και εντυπωσιακό. Σαν ένα χρωματιστό καλειδοσκόπιο που καθώς το περιστρέφεις αλλάζει σχήματα και χρώματα. Και όλα αυτά μέσα από την φόρμα μιας screwball κωμωδίας που τολμά να αντιμετωπίζει με ελαφρότητα τα πιο βαριά θέματα. Ο 'Nόμος του Μέρφυ' είναι λοιπόν ένα υπαρξιακό μπουλβάρ όπου το γέλιο γίνεται ο μηχανισμός που μας ενώνει και μας απελευθερώνει. Το χιούμορ είναι ο τρόπος μας να αντιμετωπίζουμε τους εφιάλτες".

Ο "Νόμος του Μέρφυ" κυκλοφορεί 21 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους.

Δείτε το teaser του "Νόμου του Μέρφυ":

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
21/11/2024

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.

Ξύπνα

Θρίλερ τρόμου στημένο πάνω σε μια απλοϊκή συνθήκη κλειστοφοβικής καταδίωξης, η οποία έχει το (τυποποιημένο) σασπένς της, καμιά όμως αίσθηση στοιχειώδους ρεαλισμού ή ελάχιστης πρωτοτυπίας.

Εν Εσόπτρω - Ο Παπα-Σταμάτης και ο Σταμάτης

Απλή και "καθαρή", τηλεοπτικής κοπής καταγραφή των πολύ ενδιαφερόντων ιδεών ενός ταπεινού διανοούμενου πάνω στην ιστορία της εικόνας και την πολλαπλή έννοια της αναπαράστασης.