Ήταν ένα μεγάλο στοίχημα για την ελληνική κινηματογραφική διανομή, το οποίο πολύ γρήγορα φάνηκε πως θα αποδειχθεί πετυχημένο. Μια εταιρία διανομής, η Rosebud.21, εμπιστεύτηκε την τεράστια διαδικτυακή δημοφιλία των Unboxholics, δηλαδή των νεαρών αδελφών Καρπά, και πόνταρε σε ένα low budget, εκτός κανόνων ("επαγγελματικής" παραγωγής και κρατικής χρηματοδότησης) θρίλερ, γυρισμένο από δυο πρωτοεμφανιζόμενους. Όταν ορίστηκε η ημερομηνία προβολής του "Μην Ανοίγεις την Πόρτα" (25/4) όλο και περισσότεροι αιθουσάρχες απ' όλη τη χώρα ζήταγαν να παίξουν την ταινία, με το χρονικό μιας προαναγγελθείσας επιτυχίας να επιβεβαιώνεται όταν ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων.
Έτσι, μέσα σε μια περίδο κατά την οποία η προσέλευση των Ελλήνων θεατών στους κινηματογράφους έχει μειωθεί δραματικά σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, το "Μην Ανοίγεις την Πόρτα" έκοψε 27.000 εισιτήρια σε 115 οθόνες σ' όλη τη χώρα μόλις την πρώτη μέρα της πρεμιέρας του! Την Παρασκευή προστέθηκαν άλλα σχεδόν 19.000 εισιτήρια, ανεβάζοντας το σύνολο πάνω από τα 45.000 σε ένα διήμερο. Η μεγάλη αδημονία του κοινού και το είδος της ταινίας σίγουρα "συνωστίζουν" μεγάλο μέρος των φαν στις πρώτες προβολές της, παρ' όλα αυτά το φιλμ οδεύει για ένα ξεκίνημα τετραημέρου το οποίο μπορεί και να αγγίξει τους 100.000 θεατές. Ενδεικτικό της σαρωτικής επιτυχίας του "Μην Ανοίγεις την Πόρτα" είναι πως τον Απρίλιο κανένα τετραήμερο τα συνολικά εισιτήρια στην Ελλάδα δεν ξεπέρασαν τις 55.000, ενώ για να βρούμε καλύτερο άνοιγμα πρώτης μέρας για ελληνική ταινία πρέπει να γυρίσουμε στο... 2008 και το "Μόλις Χώρισα" (30.774)!