Ο Γιάννης Τσορτέκης πρωταγωνιστεί στο σποτ της "Ημέρας Ελληνικού Κινηματογράφου"

Δείτε το γνωστό ηθοποιό στο κλιπ που προωθεί τη δράση κατά την οποία προβάλλονται ελληνικές ταινίες μόνο με € 3 σε όλα τα σινεμά.

Ημέρα Ελληνικού Κινηματογράφου spot

Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες πρόκειται να διοργανωθεί για πρώτη φορά η "Ημέρα Ελληνικού Κινηματογράφου" (26/3), στο πλαίσιο της οποίας τα σινεμά πανελλαδικά πρόκειται να προβάλλουν ελληνικές ταινίες της τελευταίας τετραετίας με είσοδο μόλις € 3.

Η δράση αποτελεί πρωτοβουλία του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ) και σύμφωνα με το  σχετικό δελτίο τύπου "ειδράζεται στην πεποίθηση ότι η ελληνική ταινία και η ελληνική αίθουσα οφείλουν να συνυπάρξουν σε μια εποχή δομικών αλλαγών για την κινηματογραφική διανομή σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε μια συγκυρία διεθνούς καταξίωσης των Ελλήνων και Ελληνίδων δημιουργών".

Για την προώθηση της "Ημέρας Ελληνικού Κινηματογράφου", το ΕΚΚ εμπιστεύτηκε το γύρισμα ενός σποτ τον Νίκο Κολιούκο (απόφοιτος του τμήματος Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ) ο οποίος απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο πρόσφατο φεστιβάλ Δράμας για τη μικρού μήκους "Το Χάος που Άφησε Πίσω της". Στο κλιπ πρωταγωνιστεί ο Γιάννης Τσορτέκης, ο οποίος εκτός του ότι έχει συνεργαστεί με τον Κολιούκο στη μικρού μήκους του αποτελεί, επίσης, πρεσβευτή της "Ημέρας". Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία θα βρείτε στην επίσημη σελίδα της στο Facebook.

Δείτε το σποτ της "Ημέρας Ελληνικού Κινηματογράφου":

Οι συντελεστές του σποτ:

Σκηνοθεσία: Νίκος Κολιούκος
Ηθοποιοί: Γιάννης Τσορτέκης, Μαρίνα Σιώτου, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου
Συμμετέχουν: Μαρία Αγγελίδου, Ελένη Καραγιώργη, Ζωή Σιγαλού, Άννα Τσακουρίδου
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αλεξάνδρα Ρίμπα
Μουσική Σύνθεση / Sound Design: Pélagie Hadzinikitas
Ενδυματολογία: Μάρλι Αλειφέρη
Μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου, Νίκη Οβάκογλου
Μαλλιά: Ιουλία Συγρίμη
Σκηνογραφία: Μανίνα Τριανταφυλλοπούλου
Μοντάζ / Color Correction: Πάνος Αγγελόπουλος
Μίξη Ήχου: Κώστας Φυλακτίδης, Tone Studio
Ηχοληψία: Κώστας Δρακόπουλος
Casting Extras: Φίλιππος Παπάζογλου
Παραγωγή: Open Borders, Αλέξανδρος Τηλιόπουλος
Διεύθυνση Παραγωγής: Θάνος Αθανασιάδης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιώργος Κορακιανίτης
Βοηθός Σκηνογραφίας: Μαργαρίτα Χαλακατεβάκη
Βοηθός Ενδυματολόγου: Δημήτρης Απλάδας
Βοηθός Διευθυντή Παραγωγής: Κωνσταντίνος Ιορδάνου
Βοηθοί Παραγωγής: Λία Κεραμάρη, Στέφανος Τσατσαρώνης
Α’ Βοηθός Κάμερας / Focus Puller: Καρολίνα Απικιάν
Β’ Βοηθός Κάμερας: Ιωάννης Μυλωνάς
Ηλεκτρολόγος: Χρήστος Μόσχος
Backstage Photography: Έλλη Ιατρού
Extras: Ματέο Βαλέρα, Νίκος Βιντζηλαίος, Ηρώ Βρύζα, Νίκος Γεωργακάκης, Κωνσταντίνος Κυριακίδης, Σοφία Κωσταρά, Ανδριάννα Λιαρμακοπούλου, Βικτώρια Μακροδημήτρη, Μαρκέλλα Μαρία Μαλγάρη, Γιώργος Μαυρογιάννης, Δημήτρης Μπαγετάκος, Παναγιώτης Μπέσιος, Γιάννης Μωραΐτης, Εύα Ξενίδη, Αγγελος Τασόπουλος, Γρηγόρης Φουντούλης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.