Η χρονιά ξεκινά με ένα μήνα γεμάτο οσκαρικών προδιαγραφών παραγωγές.
11/1
Ονειρικό Σενάριο
Κι αν ο Νίκολας Κέιτζ εμφανιζόταν ανεξήγητα στα όνειρα πολλών ανθρώπων, τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό; Ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Μπόργκλι ("Σιχάθηκα τον Εαυτό μου") διατυπώνει και απαντά το παραπάνω ερώτημα στο αγγλόφωνο ντεμπούτο του, στο οποίο οι υπαρξιακές ανησυχίες ενός Κάουφμαν συναντούν το μεταμοντέρνο κοινωνικό σχόλιο, σε ένα φιλμ όπου ο Κέιτζ αποδεικνύει για ακόμα μια φορά γιατί είναι ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της γενιάς του.
Τρεις Σωματοφύλακες: Μιλαίδη
Το μεγαλεπήβολο γαλλικό franchise που βασίζεται στο κλασικό ομώνυμο μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Δουμά, αποκτά το πρώτο σίκουέλ του. Αυτήν τη φορά, η παρέα των Ντ’Αρτανιάν (Φρανσουά Σιβίλ), Άθω (Βενσάν Κασέλ), Άραμη (Ρομέν Ντιρίς) και Πόρθου (Πιό Μαρμάι), καλούνται να προστατέψουν την ασφάλεια της Γαλλίας με κάθε κόστος και όπου τους καλεί το καθήκον: από το Λούβρο μέχρι τα ανάκτορα του Μπάκινγκχαμ και από τις τρώγλες του Παρισιού μέχρι την πολιορκία της Λα Ροσέλ. Όλα αυτά ενώ η Αγγλία απειλεί να εισβάλλει στην επικράτεια και η Μιλαίδη (Εύα Γκριν) δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τα αληθινά κίνητρά της.
18/1
Ένα Γκολ για τη Νίκη
Ο υποψήφιος για δύο Όσκαρ Νεοζηλανδός Τάικα Γουαϊτίτι ("Τζότζο", "Thor: Ragnarok") επιστρέφει αντλώντας έμπνευση από μια απίθανη πραγματική ποδοσφαιρική ιστορία. Συγκεκριμένα, εκείνη της Εθνικής της Αμερικανικής Σαμόας η οποία μετά από μια εξευτελιστική ήττα με σκορ 31-0, αναζητά τον προπονητή που θα την οδηγήσει στην πρώτη νίκη της. Στο ρόλο του κόουτς, ο Μάικλ Φασμπέντερ.
Το Αλάνι
Ένα από τα φιλμ που έκαναν την έκπληξη στο περσινό φεστιβάλ του Σάντανς, κερδίζοντας το βραβείο καλύτερης διεθνούς ταινίας, έρχεται με τη μορφή του ντεμπούτου της Σαρλότ Ρίγκαν. Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από μια 12χρονη ονειροπόλα κοπέλα και οπαδό της Γουέστ Χαμ, η οποία ζει μόνη πλην χαρούμενη στο Λονδίνο. Όλα αλλάζουν, όμως, όταν εμφανίζεται ξαφνικά στη ζωή της ο αποξενωμένος πατέρας της, ο οποίος την υποχρεώνει να κοιτάξει κατάματα την πραγματικότητα. Αξίζει να σημειωθεί πως στη διεύθυνση φωτογραφίας της ταινίας βρίσκεται η Μόλι Μάνινγκ Γουόκερ, σκηνοθέτρια του "How To Have Sex".
25/1
Ferrari
Όπως προδίδει ο τίτλος, η ταινία που φέρει την υπογραφή του στιλίστα Μάικλ Μαν ("Ένταση", "Ο Τελευταίος των Μοϊκανών") αφορά τη ζωή του Έντζο Φεράρι, του πρώην οδηγού ταχύτητας ο οποίος δημιούργησε μια από τις διασημότερες μάρκες αυτοκινήτων στην ιστορία. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο βρίσκεται ο Άνταμ Ντράιβερ και σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της σινε-βιογραφίας, η υπόθεση διαδραματίζεται το καλοκαίρι του 1957. Ο Φεράρι βρίσκεται σε γενικευμένη κρίση, καθώς η εταιρία που είχε ιδρύσει με τη γυναίκα του βρίσκεται λίγο πριν τη χρεοκοπία. Ταυτόχρονα, ο γάμος τους κινδυνεύει να διαλυθεί εξαιτίας της απώλειας ενός γιού και την ανακάλυψη πως ο Φεράρι έχει ένα ακόμα παιδί. Τότε ο Ιταλός αποφασίζει να τα παίξει όλα για όλα και να ποντάρει τα πάντα σε έναν και μόνο αγώνα - το εμβληματικό Mille Miglia. Στο "Ferrari" πρωταγωνιστούν ακόμα η Πενέλοπε Κρουζ ως η σύζυγος Λάουρα, ο Πάτρικ Ντέμπσι και η Σέιλιν Γούντλι στο ρόλο της ερωμένης του Φεράρι.
Τα Παιδιά του Χειμώνα
Ο οσκαρικός Αλεξάντερ Πέιν ("Nebraska", "Πλαγίως") επιστρέφει με ένα ακόμα φιλμ που αναμένεται να βρεθεί στις υποψηφιότητες της Ακαδημίας. Η νέα ταινία του έχει ως φόντο τα Χριστούγεννα και τοποθετείται σε ένα αμερικάνικο κολλέγιο της δεκαετίας του ‘70, όπου ένας δύστροπος καθηγητής είναι είναι υποχρεωμένος να περάσει τις διακοπές του, έτσι ώστε να προσέχει τους εναπομείναντες σπουδαστές. Κατά τη διάρκεια των γιορτών πρόκειται να αναπτύξει μια απροσδόκητη σχέση με έναν από τους φοιτητές αλλά και την αρχιμαγείρισσα του κολλεγίου, καθώς έρχονται πιο κοντά θέλοντας να επουλώσουν τα ψυχικά τραύματά τους. Πρωταγωνιστής είναι ο βετεράνος και υποψήφιος για Όσκαρ στο παρελθόν ηθοποιός Πολ Τζιαμάτι.
Υπέροχες Μέρες
Εκ νέου φορμαρισμένος έπειτα από καιρό, ο σπουδαίος σκηνοθέτης Βιμ Βέντερς ("Τα Φτερά του Έρωτα", "Ένας Αμερικανός Φίλος") εμπνέεται ένα δράμα που απέσπασε το βραβείο της Οικουμενικής Επιτροπής και του ανδρικού ρόλου (Κότζι Γιακούσο) στο φεστιβάλ των Καννών. Το φιλμ αφορά έναν καθαριστή ο οποίος απολαμβάνει τη ρουτίνα του, η οποία περιλαμβάνει τη φωτογράφιση δέντρων, την ακρόαση μουσικής και την ανάγνωση βιβλίων. Μέσα από τις συναντήσεις που πρόκειται να έχει, αναδεικνύεται η αφανής ομορφιά της καθημερινότητας και της οικειότητας που φέρνει η ανθρώπινη επαφή.