"Έμμονες Ώρες στον Τόπο της Πραγματικότητας": Η πρωτοπόρος Αντουανέττα Αγγελίδη εξομολογείται (trailer)

Η Ρέα Βαλντέν κινηματογραφεί τη θρυλική σκηνοθέτρια μητέρα της σε ένα βαθιά προσωπικό ντοκιμαντέρ.

emmones_ores_ston_topo_tis_pragmatikotitas

Μία από τις θρυλικότερες μορφές του ελληνικού κινηματογράφου και πρωτοπόρος στο avant-garde σινεμά, η Αντουανέττα Αγγελίδη εξομολογείται προσωπικές σκέψεις για τη ζωή και την 7η τέχνη μπροστά στο φακό της κόρης της και σπουδαίας θεωρητικού του σινεμά, Ρέα Βαλντέν, στο ντοκιμαντέρ "Έμμονες Ώρες στον Τόπο της Πραγματικότητας".

Η επίσημη σύνοψη της ταινίας που γυρίστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει ως εξής:
"Μια μυστική εξομολόγηση της πρωτοπόρου φεμινίστριας σκηνοθέτριας Αντουανέττας Αγγελίδη στην κόρη της Ρέα Βαλντέν, και στον κόσμο. Για το βλέμμα, τη ζωή, τα οράματα και τις ταινίες της, και τη συγκλονιστική εμπειρία της τύφλωσης. Φτιαγμένη σε ένα διαμέρισμα, στην καραντίνα, μια ταινία για τον εσωτερικό κόσμο, το μυστικό τόπο όπου βρίσκεις το Άλλο".

Η Αγγελίδη ευθύνεται για μία ριζοσπαστική και αταξινόμητη φιλμογραφία, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις ταινίες - σταθμούς στο ελληνικό σινεμά, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα τα "Idées Fixes / Dies Irae (Παραλλαγές στο ίδιο θέμα)" (1977) και "Τόπος" (1985). Μάλιστα, μια σκηνή από το φιλμ "Τόπος" βρέθηκε στη λίστα του "α" με τις 50 καλύτερες σκηνές στην ιστορία του ελληνικού σινεμά.

Δείτε το τρέιλερ του "Έμμονες Ώρες στον Τόπο της Πραγματικότητας":

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

"Ξεριζωμένοι" στην Ταινιοθήκη: Το ντοκιμαντέρ της Ελένης Αλεξανδράκη φωτίζει τις τραυματικές εμπειρίες παιδιών ανά το κόσμο

Για την ταινία, που περιγράφει επτά ιστορίες ξεριζωμών, θα μιλήσουν οι καθηγήτριες Gonda Van Steen, Αννα Λυδάκη και η συγγραφέας Ζυράννα Ζατέλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/05/2024

Όλες οι ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου στη σωστή σειρά

Με αφορμή την πρεμιέρα των "Ιστοριών Καλοσύνης" ανατρέχουμε στη φιλμογραφία του κορυφαίου εν ενεργεία Έλληνα σκηνοθέτη.

Ιστορίες Καλοσύνης

Ο Λάνθιμος επιστρέφει στον παλιό, απόλυτα weird εαυτό του. Εσωστρεφής και ψυχρά αποστασιοποιημένος, καταφέρνει να περιγράψει ίσως λίγο φλύαρα, αλλά ευρηματικά κι απολαυστικά μια ανησυχητικά παράλογη πραγματικότητα.

Furiosa: A Mad Max Saga

Απολύτως ικανοποιητικό σε επίπεδο ανελέητης δράσης και ακαταμάχητου dieselpunk θεμάτος, λιγότερο χορταστικό όμως ως αφήγηση, το πρίκουελ αποτελεί μια διογκωμένη αν και τίμια προσθήκη σε ένα franchise που παραμένει αξιόπιστο.

Ζωικό Βασίλειο

Βραβευμένη με πέντε Σεζάρ αλληγορία φαντασίας, η οποία ξεκινάει σαν μαύρη κωμωδία και εξελίσσεται σε δραματικό θρίλερ. Κερδίζει το στοίχημα του ρεαλισμού, δυσκολεύεται όμως να χειριστεί ευρηματικά την κορύφωσή της.

Τα Ταρώ του Θανάτου

Εντελώς μπανάλ τρομο-συνταγή, η οποία με την πιο χαλαρή σεναριακή αφορμή βάζει μπροστά μια σειρά σαδιστικών φόνων τινέιτζερ.

Η Κόρη του Μπαμπά

Κωμωδία και δράμα διασταυρώνονται σε μια παιχνιδιάρικη, αλλά υπερβολικά γαλλική (εξυπνακίστικα φλύαρη) ιστορία πολλαπλών ενηλικιώσεων.