Σε μια κρίσιμη συγκυρία για το μέλλον των σκοτεινών αιθουσών, ξεκινάμε στο "α" ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ στο πλαίσιο του οποίου συνομιλούμε με τους ανθρώπους της αγοράς, αναζητώντας χειροπιαστές λύσεις που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη του κινηματογράφου στην Ελλάδα.
Στη σειρά των άρθρων που θα δημοσιεύονται τις επόμενες εβδομάδες και έχει ήδη ξεκινήσει, συνεχίζουμε με την εταιρία διανομής Tulip Entertainment και τη γενική διευθύντρια Μαριλίζα Τοτόμη η οποία απαντά στις ερωτήσεις του "α". Το συνολικό σκεπτικό του ρεπορτάζ μπορείτε να το βρείτε εδώ, ενώ όλες οι απαντήσεις των συμμετεχόντων θα βρίσκονται εδώ.
Η κυρία Τοτόμη επέλεξε να τοποθετηθεί συνολικά επί των ερωτημάτων που της θέσαμε, έτσι ακολουθεί παρακάτω η απάντηση που μας έστειλε.
"Η πανδημία επέσπευσε μια αλλαγή που διαφαινόταν τον τελευταίο καιρό, την άνοδο της οικιακής διασκέδασης, μέσα από πλατφόρμες. Η απότομη όμως αλλαγή αυτή είναι λογικό να έφερε μία διαστρεβλωμένη εικόνα της υπέρμετρης 'βολής' στον καναπέ.
Το σινεμά είναι εδώ και θα παραμείνει. Έχει περάσει κι άλλες κρίσεις, ενδεχομένως μεγαλύτερες.
Ολόκληρη η αγορά, όχι μόνο η Ελλάδα, βρίσκεται σε αυτή τη μεταβατική περίοδο από την οποία μαθαίνουμε, ως παραγωγοί, ως διανομείς, ως αιθουσάρχες, κατά κύριο λόγο από το κοινό μας, το τι θέλει να παρακολουθήσει και πώς. Από το είδος των ταινιών μέχρι τις ειδικές 'μεγάλες' οθόνες.
Οι ταινίες που φτιάχνονται για τη μεγάλη οθόνη δεν μπορούν παρά να βλέπονται αποκλειστικά σε αυτή: με τέλειες συνθήκες προβολής, με παρέα όχι μόνο τους φίλους μας αλλά και τους αγνώστους που μοιραζόμαστε την εμπειρία.
Η Γιορτή του Σινεμά ήταν μία πρώτη ένδειξη της διάθεσης επιστροφής. Θα γίνουν κι άλλες ενέργειες σε αυτή την κατεύθυνση.
Τρέχουμε αυτή τη μεταβατική χρονιά με 70% περισσότερα εισιτήρια από πέρσι, που ήμασταν κλειστά για 5 μήνες. Και το αντίστοιχο διάστημα Ιουν-Δεκ τρέχει με 20% άνοδο.
Μαριλίζα Τοτόμη"