Μεταεορτινό hangover στις κινηματογραφικές αίθουσες

Το "Άμστερνταμ" και ο Μελ Γκίμπσον δεν μπόρεσαν να γλιτώσουν το ελληνικό box office από τη μελαγχολία της "Γιορτής".

Amsterdam1

Μετά την ευφορία και τους 184.926 θεατές της προηγούμενης εβδομάδας, λόγω της "Γιορτής του σινεμά", ήρθε η απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα των 49.019(!) εισιτηρίων. Αυτά βέβαια χωρίς πλήρη ενημέρωση εκ μέρους των εταιριών διανομής (λείπουν οι επιδόσεις ταινιών όπως το "Χαμογέλα", "Tad: Η Σμαραγδένια Πλάκα", "Drive my Car", "Φύγαμε!"), η οποία, με ένα άθροισμα κοντά στις 70.000, θα απάλυνε ελαφρά την εντύπωση της τόσο επώδυνης πτώσης. Συντονισμένες με το γενικό κλίμα, οι εκτός top-10 εβδομαδιαίες πρεμιέρες κινήθηκαν κι αυτές υποτονικότατα: Τη "Φυγή" είδαν 576 θεατές, την "Emily" 391 και το "Vortex" 277.

Ελληνικό box office 3-6/11:

1. Άμστερνταμ - 9.601 εισιτήρια (82 αίθουσες, 9.601 συνολικά)
2. Black Adam - 8.642 εισιτήρια (61 αίθουσες, 95.575 συνολικά)
2. Το Φως του Διαβόλου- 7.519 εισιτήρια (49 αίθουσες, 45.855 συνολικά)
4. Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου - 5.149 εισιτήρια (57 αίθουσες, 319.715 συνολικά)
5. Ανώνυμη Κλήση - 4.711 εισιτήρια (32 αίθουσες, 4.711 συνολικά)
6. Η Πριγκίπισσα Αλάνι - 4.508 εισιτήρια (54 αίθουσες, 4.508 συνολικά)
7. Καρό Νίντζα: Επικίνδυνη Αποστολή - 2.209 εισιτήρια (43 αίθουσες, 11.069 συνολικά)
8. Εκεί που Ζούμε - 1.003 εισιτήρια (39 αίθουσες, 10.742 συνολικά)
9. Απόφαση Φυγής - 792 εισιτήρια (9 αίθουσες, 11.402 συνολικά)
10. Η DC Λεγεώνα με τα Σούπερ-Κατοικίδια - 720 εισιτήρια (12 αίθουσες, 31.866 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.