Το Φως του Διαβόλου

1

Τίποτα το πραγματικά ενδιαφέρον δεν υπάρχει στην επανάληψη μιας πολλαπλά φωτοτυπημένης τρομο-φόρμουλας από τον πεπειραμένο δαιμονοκυνηγό Ντάνιελ Σταμ («Ο Τελευταίος Εξορκισμός»).

To_fos_tou_diavolou1

Παρ’ ότι το 2010 ο Ντάνιελ Σταμ δήλωνε πως η ταινία του θα ήταν "Ο Τελευταίος Εξορκισμός", ύστερα από ένα ακόμα θρίλερ τρόμου ("13 Sins") και πολλές τηλεοπτικές δουλειές, είναι και πάλι έτοιμος να τα βάλει με τα κακά πνεύματα. Αυτός πίσω από την κάμερα και μπροστά της η αδελφή Αν, μια καλόγρια η οποία δείχνει ιδιαίτερο ζήλο στο θέμα του δαιμονισμού και γίνεται η πρώτη γυναίκα που δοκιμάζεται από τις εκκλησιαστικές αρχές ως… εξορκίστρια. Η επαφή της με έναν ισχυρό δαίμονα, όμως, ξυπνά επώδυνες μνήμες από το παρελθόν της κι εκείνη πιστεύει αφελώς πως έχει τις γνώσεις και το θάρρος να τον αντιμετωπίσει.


Παρότι στον "Τελευταίο Εξορκισμό" ο Σταμ είχε δοκιμάσει με τόλμη να πειραματιστεί τόσο με το found footage όσο και με το possession film, τίποτα το πραγματικά ενδιαφέρον δεν υπάρχει εδώ, στην απλή επανάληψη μιας πολλαπλά φωτοτυπημένης τρομο-φόρμουλας. Ίσως μια υποψία για τον παραλληλισμό ενοχής/υστερίας/"δαιμονισμού", τον οποίο πολύ γρήγορα τον παίρνει κι αυτόν ο διάολος.

ΗΠΑ. 2022. Διάρκεια: 93΄. Διανομή: TANWEER

Περισσότερες πληροφορίες

Το Φως του Διαβόλου

Prey for the Devil
1
  • Τρόμου
  • 2022
  • Διάρκεια: 93 '
  • Ντάνιελ Σταμ

Η αδελφή Αν είναι η πρώτη γυναίκα που δοκιμάζεται από τις εκκλησιαστικές αρχές ως… εξορκίστρια, αλλά η επαφή της με έναν ισχυρό δαίμονα ξυπνά επώδυνες μνήμες από το παρελθόν της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.