Αυτή είναι η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Λίγες εβδομάδες πριν την έναρξής της, αποκαλύπτεται η οπτική ταυτότητα της διεθνούς κινηματογραφικής διοργάνωσης.

tiff63_poster

Λίγες εβδομάδες πριν τη μεγαλειώδη έναρξη με το "Fabelmans" (Στίβεν Σπίλμπεργκ), το 63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (3-13/11) αποκαλύπτει τη φετινή οπτική ταυτότητά του.

Διαβάστε Επίσης

Την αφίσα φιλοτέχνησε ο εικαστικός και visual artist Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis). Ακολουθεί το σκεπτικό γύρω από το πόστερ:

"Μία γυναικεία φιγούρα αιωρείται πάνω από την πόλη. Πηγή της ζωής και πυρήνας του κόσμου μας, μαγνητίζει και έλκει όσα μας περιβάλλουν και μας ορίζουν. Το πόστερ του 63ου ΦΚΘ επαναδιαπραγματεύεται την αναπαράσταση της γυναίκας. Είναι η υπερηρωίδα της πραγματικής ζωής, που ξεπερνά και υπερβαίνει τους αμέτρητους ρόλους που της έχουν ανατεθεί. Που απαιτεί από τον καθένα μας και όλους μαζί να τη δούμε επιτέλους μέσα από ένα καινούργιο βλέμμα".

Το πρωτότυπο έργο ζωγράφισε ο εικαστικός σε πίνακα, ακρυλικό σε χαρτί και θα εκτεθεί στο 63ο Φεστιβάλ, στο MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών. Στη συνέχεια ο καλλιτέχνης θα παραχωρήσει το έργο του στο Φεστιβάλ, προκειμένου να βγει σε δημοπρασία, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για την υποστήριξη κακοποιημένων γυναικών.

Βιογραφικό του καλλιτέχνη:

O Δημήτρης Τριμίτζιος (Taxis) γεννήθηκε στην Πολωνία το 1983, σπούδασε ζωγραφική στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνα. Η ενασχόλησή του με το γκράφιτι ξεκίνησε από πολύ νεαρή ηλικία, ενώ από το 2005 δημιουργεί ως street artist. Το 2002, διακρίθηκε στο διαγωνισμό κόμιξ νέων ταλέντων του περιοδικού 9 της Ελευθεροτυπίας, ενώ από το 2005 άρχισε να δημοσιεύει κόμιξ στο διάσημο περιοδικό Βαβέλ. Ο Δημήτρης Τριμίτζιος έχει εικονογραφήσει για τη LIFO, το περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ, το Don’t Panic, κ.α. Επίσης, είχε αναλάβει τη διεύθυνση φωτογραφίας στη μεγάλου μήκους ταινία Μια ροζ παραμάνα του Νίκου Πομώνη που είχε αποσπάσει ειδική μνεία στο τμήμα Digital Wave του 47ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ενώ συνεργάστηκε και στα σκηνικά της ταινίας Ροζ του Αλέξανδρου Βούλγαρη. Από το 2005 μέχρι το 2009 συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ κόμιξ της Βαβέλ, καθώς και σε μια σειρά από εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό (1η Biennale Νέων Καλλιτεχνών, 7PLY Project, Remap, κ.α.). Επιπλέον, έχει συνεργαστεί με την καλλιτεχνική ομάδα του GPO Crew, έχοντας παράλληλα ασχοληθεί και με την τέχνη του τατουάζ, στην ομάδα του NICO Tattoo Crew.

Όλοι ξέρουμε ότι φεστιβάλ χωρίς τα πριν και τα μετά των προβολών είναι πάντα μισό φεστιβάλ. Δείτε τις επιλογές μας για να απολαύσετε την πόλη στα καλύτερά της.

Δείτε όλα τα νεότερα για το φεστιβάλ εδώ.

Η αφίσα του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης:

tiff63_poster

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.