Η διοργάνωση-αποθέωση των κλασικών ταινιών "Ξαφνικά Φέτος το Καλοκαίρι" με πρωτεργάτη τον κριτικό κινηματογράφου Ηλία Φραγκούλη, επιστρέφει στο θερινό σινεμά Ριβιέρα (14-20/7) με ένα πλούσιο πρόγραμμα και μια "άχαστη" πεντάδα ταινιών.
"Η Συμμορία των 11" (1960)
Γνωρίζετε σίγουρα την εκδοχή του Στίβεν Σόντερμπεργκ με πρωταγωνιστή τον Τζορτζ Κλούνι, έχετε δει όμως την πρωτότυπη ταινία; Το λουσάτο heist movie του κορυφαίου Λιούις Μάιλστοουν ενώνει τους Φρανκ Σινάτρα, Ντιν Μάρτιν και Σάμι Ντέιβις Τζούνιορ, μεταξύ πολλών άλλων, σε ένα τολμηρότατο σχέδιο ταυτόχρονης ληστείας πέντε καζίνο του Λας Βέγκας, σερβίροντας παράλληλα ακαταμάχητο στιλ.
"Η Σειρήνα της Μαρτινίκα" (1944)
Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και Λορίν Μπακόλ στην ταινία που τους έφερε κοντά, πίσω από την κάμερα ο πολύπειρος Χάουαρντ Χοκς ("Ο Μεγάλος Ύπνος") και ο Έρνεστ Χέμινγουεϊ να υπογράφει το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε ο έτερος νομπελίστας Γούιλιαμ Φόκνερ για τη διασκευή του σεναρίου. Υπερσυγκέντρωση ταλέντου σε ένα πολεμικό δράμα γεμάτο ηλεκτρισμένο ρομαντισμό.
"Χορεύοντας Μ’ Έναν Ξένο" (1985)
Ένας από τους τίτλους που σπάνια δίνεται η ευκαιρία να απολαύσουμε στη μεγάλη οθόνη, θέλει στην καρέκλα του σκηνοθέτη τον Μάικ Νιούελ και πρωταγωνιστές τους Μιράντα Ρίτσαρντσον και Ρούπερτ Έβερετ, στην ταινία που τους ανέδειξε σε σταρ, η οποία βασίζεται στη ζωή της τελευταίας γυναίκας που καταδικάστηκε σε απαγχονισμό στη Μεγάλη Βρετανία.
"Η Κρυφή Ζωή ενός Μανεκέν" (1970)
Μπορεί να είναι μία από τις λιγότερο γνωστές ταινίες της σπουδαίας Φέι Ντάναγουεϊ, ωστόσο εδώ η ηθοποιός δίνει μία από τις καλύτερες ερμηνείες της που έφτασε, μάλιστα, μέχρι τις υποψηφιότητες των Χρυσών Σφαιρών. Όλα αυτά, ενσαρκώνοντας ένα διάσημο μοντέλο μόδας το οποίο καταρρέει ψυχολογικά, ώσπου τη συναντά ξανά ένας παλιός γνωστός.
"Νύχτα Αγωνίας" (1945)
Η μνήμη παίζει θανάσιμα παιχνίδια σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά θρίλερ του Άλφρεντ Χίτσκοκ, με τους Ίνγκριντ Μπέργκμαν και Γκρέγκορι Πεκ να κρατούν τους κεντρικούς ρόλους. Στην ταινία, μια όμορφη ψυχίατρος αγωνίζεται να βοηθήσει τον αγαπημένο της να ξαναβρεί τη μνήμη του και να αποδείξει την αθωότητά του για ένα φόνο που δεν έκανε.