Η Σίμπιλ Σέπαρντ κάνει σπανίως δηλώσεις- αυτή την αφιερώνει στον Μπρους Γουίλις

Bruce Willis © imdb

Η Σίμπιλ Σέπαρντ υπήρξε μία από τις πλέον διάσημες σταρ τη δεκαετία του ’80 όταν προβαλλόταν το σίριαλ "Αυτός, αυτή και τα μυστήρια" που είχαμε λατρέψει όλοι. Κυρίως λόγω της εκπληκτικής χημείας μεταξύ εκείνης και του συμπρωταγωνιστή της Μπρους Γούιλις, ενός εκρηκτικού διδύμου ντεντέκτιβ που σε κάθε επεισόδιο εξιχνίαζαν και μία υπόθεση (πολύ πριν γίνει η ιδέα αυτή ψωμοτύρι).

Τώρα, η Σίμπιλ Σέπαρντ, 72 ετών, βρέθηκε στο φιλανθρωπικό γκαλά Race to Erase, στο Λος Άντζελες. Με την ευκαιρία οι δημοσιογράφοι την ρώτησαν για τον Μπρους Γουίλις, ο οποίος, όπως έχει γίνει γνωστό τους τελευταίους μήνες, πως αντιμετωπίζει μία νευρολογική νόσο. Εκείνη, μετά από τόσο χρόνια, επιβεβαίωσε πως υπήρχε και πραγματική έλξη μεταξύ τους. "Η θερμοκρασία μου ανέβαινε 10 βαθμούς! Αυτό σήμαινε δύο πράγματα για εμένα: ότι αισθανόμουν μεγάλη έλξη για εκείνος και δεύτερον ότι δεν θα έκανα ποτέ κάτι για αυτό- γιατί υπήρχε αμοιβαία έλξη".

"Πάντα θα αγαπώ τον Μπρους" πρόσθεσε η Σίμπιλ. Μάλιστα τότε, η παραγωγή είχε κάνει κάστινγκ σε 3.000 νεαρούς ηθοποιούς προκειμένου να βρει τον σωστό για τον ρόλο του ντεντέκτιβ Ντέιβιντ Άντισον. Τελικά, έμελλε να είναι ο Μπρους Γουίλις.

"Πρέπει να το πω αυτό. Δεν σκέφτηκαν ξανά κανέναν άλλο για τον ρόλο, όταν μπήκε μέσα ο Μπρους" επιβεβαιώνει τώρα η Σέπαρντ.

Moonlihgting

Στο μεταξύ, η νυν σύζυγός του Μπρους Γούλις, Έμα Χέμινγκ, μοντέλο, μίλησε μετά από καιρό για το πώς είναι η νέα πραγματικότητα για εκείνη και την οικογένειά της. Έτσι, μιλώντας στο The Bump είπε: "Παλεύω να βρω λίγο χρόνο για τον εαυτό μου. Βάζω τις ανάγκες της οικογένειάς μου πάνω από τις δικές μου, κι αυτό δεν με κάνει ηρωίδα. Η φροντίδα όλων των άλλων στο νοικοκυριό επηρέασε την ψυχική υγεία μου και συνολικά την υγεία μου χωρίς να βοηθήσει κανέναν άλλο στην οικογένειά μου".

"Δεν με φροντίζω ιδανικά, όμως κάποιες βασικές ανάγκεςπρέπει να τις ικανοποιώ, όπως το να γυμνάζομαι. Αφιερώνω χρόνο, κατά τον οποίο μπορώ να αποσυνδέομαι, την ίδια στιγμή που μπορώ να κάνω που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα. Θεωρώ σημαντικό να βρεις αυτό που σε κάνει να νιώθεις όμορφα και να ξεκινήσεις από εκεί".


    
Ενώ όσον αφορά τις κόρες του ζευγαριού: "Τα κορίτσια φέρνουν πάρα πολλή αγάπη, γέλιο και ζωή στο σπίτι μας. Οικογένεια, για εμάς, σημαίνει να δημιουργείς αναμνήσεις. Δεν ξέρω αν έχουμε τις δικές μας συνήθειες ή παραδόσεις. Απλά, απολαμβάνουμε να περνάμε χρόνο μαζί, που ξέρουμε ότι είναι πολύτιμος και δεν τον θεωρώ δεδομένο".

Πηγή: Womantoc.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.