Κλείνει ο κινηματογράφος Odeon Embassy στο Κολωνάκι

Τίτλοι τέλους για μια ιστορική αίθουσα, το κλείσιμο της οποίας αφήνει χωρίς σινεμά μια ολόκληρη περιοχή.

odeon_embassy

Ακόμα μια δυσάρεστη είδηση έρχεται να προστεθεί σε όσες αφορούν τις αθηναϊκές σκοτεινές αίθουσες, καθώς κλείνει ο κινηματογράφος Odeon Embassy στο Κολωνάκι.

Το σινεμά της οδού Πατριάρχου Ιωακείμ άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1962 έχοντας περισσότερες από 500 θέσεις, ωστόσο μέχρι σήμερα ο αριθμός τους είχε πέσει κάτω από 400. Η αίθουσα του Embassy ήταν κομψότατη, δημιουργώντας στις καλές του μέρες μια αρχοντική αύρα την οποία συνόδευε αντίστοιχη θαλπωρή. Ένα από τα διασημότερα περιστατικά με τα οποία συνδέθηκε αφορά τα περιβόητα επεισόδια τον Οκτώβρη του 1988, όταν δεκάδες διαμαρτυρόμενοι πιστοί επιτέθηκαν στον κινηματογραφό ο οποίος εκείνη την ώρα πρόβαλε τον "Τελευταίο Πειρασμό" (Μάρτιν Σκορσέζε). Μάλιστα, υπάρχουν μαρτυρίες πως ορισμένοι εισέβαλαν και έσκισαν το κινηματογραφικό πανί του σινεμά.

Το κλείσιμο του Embassy αφήνει ολόκληρη την περιοχή του Κολωνακίου χωρίς κινηματογράφο, ενώ δυστυχώς όλα δείχνουν πως αυτή δε θα είναι η μόνη αίθουσα που δε ανάψει τον προβολέα της ξανά. Υπάρχουν αναφορές πως κινηματογράφοι των βορείων προαστίων οι οποίοι δεν άνοιξαν τη φετινή σεζόν θα παραμείνουν κλειστοί του χρόνου. Τέλος, θυμίζουμε πως μόλις τον περασμένο Ιανουάριο το Όσκαρ στην οδό Αχαρνών κατέβασε οριστικά τη μαρκίζα του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.