Ο Πέτρος Σεβαστίκογλου ξεκίνησε τη σκηνοθετική καριέρα του με τον στιλιζαρισμένο "Άνεμο στην Πόλη" (1996), συνέχισε όμως με ταινίες οι οποίες δοκιμάζουν τα ένα αντισυμβατικό σινε-κολάζ όπου ήχοι, εικόνες, διάλογοι και μουσικές διεκδικούν ισότιμα την αφηγηματική πρωτοκαθεδρία. όρια της κινηματογραφικής έκφρασης ("Τρεις Στιγμές", "Attractive Illusion", "Electra"), προσπαθώντας να περιγράψει με παράτολμη και αυτοσχεδιαστική διάθεση έναν σύγχρονο κόσμο παγκοσμιοποιημένης σύγχυσης. Τώρα επιχειρεί να μεταφέρει στην οθόνη κάτι από την αποπροσανατολιστική βοή του μέσα από ένα αντισυμβατικό σινε-κολάζ όπου ήχοι, εικόνες, διάλογοι και μουσικές διεκδικούν ισότιμα την αφηγηματική πρωτοκαθεδρία.
Η κάμερα ακολουθεί νέους από τη Σενεγάλη, την Κίνα, την Ελλάδα, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία και τη Βραζιλία, καθώς αναζητούν απεγνωσμένα προσανατολισμό χαμένοι σε μια χαοτική καθημερινότητα. Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ως πρόθεση αλλά ημιτελή ως αποτέλεσμα προσπάθεια για μια οπτικοακουστική συμφωνία, η οποία, μέσα από μια πειραματική κινηματογραφική γραφή, πασχίζει να αποτυπώσει τη στάση της νέας γενιάς απέναντι στα σύγχρονα (πολιτικά, οικολογικά, κοινωνικά, ψυχολογικά) αδιέξοδα. Άλλοτε το καταφέρνει με ντοκιμαντερίστικη ευθύτητα, άλλοτε χάνεται μέσα σε μια στιλιστική εκζήτηση και τις περισσότερες φορές αφήνει τις ιδέες και τα ευρήματά της ανεκμετάλλευτα.
Ελλάδα. 2021. Διάρκεια: 84΄.
Περισσότερες πληροφορίες
Η Βοή του Κόσμου
Νέοι από τη Σενεγάλη, την Κίνα, την Ελλάδα, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία και τη Βραζιλία αναζητούν προσανατολισμό μέσα στην παρελκυστική βοή του κόσμου γύρω τους.