Λίαμ Νίσον σημαίνει badass ρόλοι

Με αφορμή τη σημερινή πρεμιέρα του "Μεσάζοντα", θυμόμαστε τους σκληροτράχηλους ήρωες με την υπογραφή του 69χρονου ηθοποιού.

Λιαμ Νίσον

Δύο πράγματα μου έρχονται στο μυαλό μόλις ακούω το όνομα του Λίαμ Νίσον. Ένας τύπος αλεξίσφαιρος που ό,τι και να συμβεί δε δείχνει κανένα έλεος μπροστά στο άδικο, αλλά και ένας ηθοποιός που τα τελευταία 22 χρόνια (τουλάχιστον) δεν έχει σταματήσει ούτε λεπτό να γυρίζει ταινίες. Αν εξαιρέσουμε δηλαδή το ευχάριστο διάλειμμα του "Love Actually", συμπληρώνει σίγουρα το Top-3 των κορυφαίων ηθοποιών στην κατηγορία "πολύ σκληρός για να πεθάνει". 

Εμείς, με αφορμή τη σημερινή κυκλοφορία του Μεσάζοντα στους κινηματογράφους, τον τιμάμε ρίχνοντας μία ματιά στους ρόλους που δικαίως τον τοποθέτησαν στο πάνθεον των πιο badass χαρακτήρων της μεγάλης οθόνης. 

Taken (2008)

Το καλύτερο μέρος του "Taken" - και ας είμαστε ειλικρινείς, υπάρχουν πολλά - είναι η ευκολία με την οποία απλά εξαφανίζει τους πάντες στο πέρασμά του, σπάνια παθαίνει κάτι ή παρεκκλίνει από την πορεία του προς τον θρίαμβο και την εκδίκηση. Προφανώς, πρόκειται για την ταινία που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, δημιουργώντας σημείο αναφοράς και σύγκρισης όσον αφορά στους επόμενους ρόλους του.

Unknown (2011)

Ενδεχομένως, ο Δρ. Μάρτιν Χάρις να μην ήταν ακριβώς ο πιο σκληρός ρόλος που υποδύθηκε. Ο Μπράιαν Μιλς από το "Taken" για παράδειγμα δεν υπήρχε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να επέτρεπε στον εαυτό του να βρεθεί σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, πόσο μάλλον να οδηγούνταν σε κώμα. Όπως και να έχει όμως, τον συμπαθούμε. 

The Grey (2011)

Από τη μία πλευρά, ο Οτγουεϊ πολεμάει ένα μάτσο λυσσασμένους λύκους με γυμνά χέρια (και μάλιστα με γυμνά χέρια από τα οποία εξέχουν θραύσματα γυαλιού), αλλά από την άλλη, δεν φαίνεται να έχει τόσες ιδιαίτερες δεξιότητες όσες διέθεταν κάποιοι άλλοι ρόλοι του Λίαμ Νίσον. Ωστόσο, το να πολεμάς τους λύκους με γυμνά χέρια λίγο δεν είναι, και κάπως έτσι το "The Grey" βρέθηκε σε αυτήν τη λίστα. 

Taken 2 (2012)

Ο Μπράιαν Μιλς του πρώτου "Taken" θα ήξερε ότι έπρεπε να βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση ανά πάσα στιγμή - τόσο για τον εαυτό του όσο και για την οικογένειά του - βλέποντας ότι ολόκληρη η αλβανική μαφία αναζητά εκδίκηση για τη δολοφονία δεκάδων συνεργατών της στην πρώτη ταινία. Βέβαια, η αρπαγή της πρώην συζύγου του, του δίνει την ευκαιρία να εξολοθρεύσει ένα σωρό νέους μπράβους, οπότε ενδόμυχα ίσως το ευχαριστήθηκε κιόλας.

Non-Stop (2014)

Ο Μπιλ Μαρκς, αν και αλκοολικός, διατηρεί τις ειδικές του ικανότητες και είναι εξαιρετικά αποτελεσματικός. Παρότι έρχεται αντιμέτωπος με απατεώνες συναδέλφους του, ένα σωρό τρομοκράτες και ένα ολόκληρο αεροπλάνο που τον μισεί επειδή είναι ένας τεράστιος κόπανος, καταφέρνει να σώσει την κατάσταση και να βγει ραντεβού με την Τζούλιαν Μουρ. Δεν το λες και άσχημα. 

Πηγή: esquire.com.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.