![Όταν το πάθος για δημιουργία γίνεται επιτυχία: 6 δημιουργοί μετέφεραν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους σε online masterclasses](https://www.athinorama.gr/Content/ImagesDatabase/p/750x422/pad/both/lmnts/articles/2548271/campari_adv.jpg?quality=81&404=default&v=4)
Υποκριτική, γαστρονομία, μουσική, φωτογραφία, χορός, bartending. Ένα κοινό στοιχείο ενώνει όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται με τους παραπάνω χώρους, κι αυτό δεν είναι άλλο από το πάθος. Το πάθος είναι αυτό που εκτοξεύει τη δημιουργικότητα στο κόκκινο, και η κουλτούρα του Red Passion, όπως αυτή μας συστήθηκε μέσα από τη φετινή digital καμπάνια του φλογερού aperitif Campari, εκφράζει αυτόν τον συνδυασμό στο απόλυτο.
Βασικό συστατικό της μοναδικής digital καμπάνιας που σχεδίασε φέτος το iconic brand Campari με κυρίαρχο στοιχείο το πάθος για δημιουργικότητα ήταν τα «Campari Masterclasses», εμπνευσμένα από τη φλόγα του Campari που φωτίζει ανθρώπους γεμάτους πάθος για δημιουργία, όπως φαίνεται και στο επίσημο Instagram account του Campari Greece.
120 τυχεροί που αναδείχθηκαν μέσα από την σχετική κλήρωση που συγκέντρωσε περισσότερες από 1.000 δηλώσεις συμμετοχής, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έξι Έλληνες καταξιωμένους δημιουργούς που προέρχονται από τους έξι αυτούς διαφορετικούς κλάδους τέχνης, να μοιράζονται μαζί τους τις γνώσεις, το πάθος τους και όλα όσα τους εμπνέουν μέσα από ισάριθμα live online masterclasses, προτρέποντας το κοινό να ανακαλύψει, να ζωντανέψει και να ακολουθήσει το δικό του Red Passion.
«Οικοδεσπότες» στα ξεχωριστά «Campari Masterclasses» ήταν ο brand ambassador του Campari Αποστόλης Τότσικας, ο chef ambassador του Campari Ανδρέας Λαγός, ο ηθοποιός και μουσικοσυνθέτης Γιώργος Παπαγεωργίου, ο φωτογράφος Πάνος Γιαννακόπουλος, η χορεύτρια-χορογράφος Ίριδα Παπουτσή και η mixologist Μαίρη Ταλαιπώρου.
Σε ένα κατακόκκινο set up, παρέα με το απόλυτο aperitivo Campari Tonic, οι πρωταγωνιστές υποδέχτηκαν online τους συμμετέχοντες, μοιράστηκαν μαζί τους τη δική τους πορεία στην αναζήτηση του πάθους που τους έκανε πρωταγωνιστές στον τομέα τους και συνομίλησαν με το κοινό, απαντώντας ζωντανά σε κάθε ερώτηση.
Το Campari, άρρηκτα συνδεδεμένο με την τέχνη και τη δημιουργικότητα, κάλεσε μέσα από αυτή την ξεχωριστή καμπάνια το κοινό να κάνει το πάθος του πρωταγωνιστή. Μάλιστα, με μια special Spotify playlist φτιαγμένη για κάθε δημιουργική ή παθιασμένη περίσταση, το εμβληματικό ιταλικό ποτό, πέρα από γεύση, δίνει και μελωδία σ’ αυτό το μαγικό ταξίδι ανακάλυψης του δικού μας Red Passion.