Σε μια διοργάνωση που έτσι κι αλλιώς κρίνεται ιστορική, καθώς είναι η πρώτη που διεξάγεται ψηφιακά, το «Coda» της Σιάν Χέντερ σημείωσε πρωτοφανές εύρος νικών στα βραβεία του φεστιβάλ του Σάντανς.
Η δραμεντί βασίζεται στη γαλλική ταινία «Οικογένεια Μπελιέ» (Ερίκ Λαρτιγκό, 2014) και περιστρέφεται γύρω από τη ζωή μιας νεαρής κοπέλας, η οποία ζει σε μια μικρή αμερικανική πόλη με κωφούς ψαράδες γονείς. Η καλόκαρδη πλοκή του «Coda» προσέφερε πολλές συγκινήσεις στο -ψηφιακό- κοινό του φεστιβάλ, κι έτσι έγινε η πρώτη ταινία στην ιστορία του Σάντανς που αποσπά το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, το βραβείο σκηνοθεσίας, το βραβείο κοινού, αλλά και το ειδικό βραβείο της επιτροπής για το καλύτερο cast. Διόλου τυχαία, το «Coda» αγοράστηκε από το στούντιο της Apple για 25 εκατομμύρια δολάρια (ακόμα ένα ρεκόρ).
Η Χέντερ, όμως, δεν ήταν η μοναδική δημιουργός που έγραψε ιστορία στο φεστιβάλ. Η Μπλέρτα Μπασόλι με το «Hive», έγινε η πρώτη σκηνοθέτιδα που αποσπά το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, το βραβείο σκηνοθεσίας και το βραβείο κοινού στην ενότητα World Cinema Dramatic. Η ταινία αφορά μια μητέρα που αναθρέφει μόνη το παιδί της στο Κόσοβο, αμέσως μετά τον πόλεμο.
Ως προς τις υπόλοιπες διακρίσεις, ο ντράμερ και frontman των Roots, Questlove, απέσπασε τα βραβεία κοινού και καλύτερου ντοκιμαντέρ για το «Summer of Soul (…Or, When the Revolution Could Not Be Televised)», το οποίο ανατρέχει στο αντίκτυπο του θρυλικού φεστιβάλ του Χάρλεμ το 1969, όταν εμφανίστηκαν σπουδαίοι Αφροαμερικανοί μουσικοί όπως η Νίνα Σιμόν, ο Μπ. Μπ. Κινγκ και οι Sly and the Family Stone. Τέλος, το Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στην κατηγορία World Cinema, απονεμήθηκε στην animation ταινία τεκμηρίωσης «Flee» (Γιόνας Πόερ Ράσμουσεν), όπου αναδεικνύεται η περίπτωση του Αμίν, ενός άντρα που αναγκάζεται να αποκαλύψει τα μυστικά του παρελθόντος του λίγο πριν παντρευτεί.