Η Κατάρα

1

Αχρείαστο σίκουελ της αμερικανικής σειράς ταινιών τρόμου που βασίζονται στην ομότιτλη ιαπωνική, με ασύντακτη σκηνοθεσία, αστρονομικό αριθμό horror κλισέ και μια σειρά αδύναμων ιδεών.

Η Κατάρα

Η αμερικανική σειρά ταινιών τρόμου που βασίζεται στην ιαπωνική «Κατάρα» (2000), αποκτά ακόμη ένα ανέμπνευστο κεφάλαιο, το οποίο καταφέρνει να εντυπωσιάσει με τον αστρονομικό αριθμό των horror κλισέ που υιοθετεί. Όλα ξεκινούν από ένα στοιχειωμένο σπίτι στην καρδιά μιας κωμόπολης, όπου κατοικεί ένα μοχθηρό φάντασμα που σπέρνει τον τρόμο σε όποιον τολμήσει να εισέλθει. Μια σειρά φόνων που συνδέονται με το συγκεκριμένο σπίτι τραβούν την προσοχή μιας αστυνομικού η οποία επιχειρεί να λύσει το μυστήριο.

Ο Νίκολας Πέσκε σκηνοθετεί ασύντακτα και χωρίς δυναμισμό, ενώ δεν δείχνει διάθεση να δημιουργήσει μια πειστική εφιαλτική ατμόσφαιρα. Αντιθέτως, η ραθυμία ξεχειλίζει στο μοντάζ, όπως και οι αδύναμες ιδέες, αδικώντας μεταξύ άλλων το ταλέντο της πρωταγωνίστριας Αντρέα Ραϊσμπόροου που μένει ανεκμετάλλευτο. Επιπλέον, είναι αξιοπερίεργη η επανάληψη των ίδιων αποτυχημένων jump scares κατά τη διάρκεια της ταινίας, εμμονή η οποία θυμίζει κάποιον που προσπαθεί να ανάψει πάση θυσία έναν χαλασμένο αναπτήρα. Το αποτέλεσμα, βέβαια, μένει κινηματογραφικά σβηστό.

Καναδάς, ΗΠΑ. 2020. Διάρκεια: 94΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Η Κατάρα

The Grudge
1
  • Τρόμου
  • 2020
  • Διάρκεια: 94 '
  • Νίκολας Πέσκε

Ένα μοχθηρό φάντασμα έχει στοιχειώσει ένα σπίτι στην καρδιά μιας μικρής πόλης και σπέρνει τον τρόμο σε όποιον τολμήσει να εισέλθει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.