Συνεχίζοντας με ασταμάτητη ταχύτητα να παράγει, να σκηνοθετεί, να γράφει, να μοντάρει και να σχεδιάζει τα κοστούμια για τις ταινίες του (οκτώ μεγάλου μήκους στα τριάντα χρόνια του), δεν είναι να απορεί κάποιος πώς ο Ξαβιέ Ντολάν έχει φτάσει ήδη σε κινηματογραφικό αδιέξοδο. Έτσι, μετά το φλύαρο ψυχό(βγαλτικο)δραμα «Ακριβώς το Τέλος του Κόσμου», επιστρέφει με ένα εξίσου σοβαροφανές όσο και πικρό σχόλιο πάνω στη σκοτεινή πλευρά της επιτυχίας, το οποίο προσπαθεί να συνδέσει δύο ξεχωριστές ιστορίες και δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους.
Μέσα τους εύκολα μπορεί να αναγνωρίσει κάποιος τα αυτοβιογραφικά θέματα της διαφορετικότητας και της προβληματικής σχέσης μητέρας και γιου που διατρέχουν όλη τη φιλμογραφία του: μία δεκαετία μετά το θάνατο ενός τηλεοπτικού σταρ ένας νεαρός ηθοποιός εξομολογείται σε μια δημοσιογράφο την κρυφή αλληλογραφία που είχε μαζί του ως παιδί και πώς αυτή επηρέασε ολόκληρη τη ζωή του. Πόζα, αφηγηματική μοντερνιά και ατελείωτη φλυαρία καταντούν αφόρητο το επιτηδευμένο αυτό δράμα ενηλικίωσης, υπογεγραμμένο από τον πλέον υπερφίαλο σύγχρονο κινηματογραφικό δημιουργό.
Καναδάς, Μ. Βρετανία. 2018. Διάρκεια: 123΄. Διανομή: ΣΠΕΝΤΖΟΣ FILM.
Περισσότερες πληροφορίες
Η Ζωή του Τζον Φ. Ντόνοβαν
Μία δεκαετία μετά το θάνατο ενός τηλεοπτικού σταρ ένας νεαρός ηθοποιός εξομολογείται σε μια δημοσιογράφο την κρυφή αλληλογραφία που είχε μαζί του ως παιδί και πώς αυτή επηρέασε ολόκληρη τη ζωή του.