Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 8/8

Αυτήν την εβδομάδα η Ελίζαμπεθ Μος παίρνει τ’ όπλο της και μαζί με την Μελίσα ΜακΚάρθι αναλαμβάνει τα ηνία της μαφίας του διαβόητου Χελς Κίτσεν στη Νέα Υόρκη των ‘70s.

Οι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 8/8

Αυτήν την εβδομάδα η Ελίζαμπεθ Μος παίρνει τ’ όπλο της και μαζί με την Μελίσα ΜακΚάρθι αναλαμβάνει τα ηνία της μαφίας του διαβόητου Χελς Κίτσεν στη Νέα Υόρκη των ‘70s.

Ο Έκπτωτος

Ισπανικό πολιτικό θρίλερ. Ο Μανουέλ, ένας διεφθαρμένος τοπικός γραμματέας ενός κόμματος σε μια παραθαλάσσια πόλη της Ισπανίας, βλέπει την τέλεια ζωή του να απειλείται όταν τα μέσα αποκαλύπτουν ένα μεγάλο σκάνδαλο που εμπλέκει τόσο τον ίδιο όσο και τον φίλο του, Πάκο.

Χελς Κίτσεν: Οι Βασίλισσες του Εγκλήματος

Γκανγκστερικό δράμα με τις Ελίζαμπεθ Μος και Μελίσα ΜακΚάρθι. Όταν τρεις μαφιόζοι μπαίνουν φυλακή, οι νοικοκυρές γυναίκες τους θα πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους συνεχίζοντας το «έργο» τους, δηλαδή να κινούν τα νήματα της μαφίας που εξουσιάζει τη διαβόητη και επικίνδυνη περιοχή του Χελς Κίτσεν στη Νέα Υόρκη των ‘70s.

Χαλαρώστε Κύριε Αλέν!

Ένας εργασιομανής και πετυχημένος επιχειρηματίας θα χρειαστεί τη βοήθεια μιας νεαρής λογοθεραπεύτριας για να σώσει την καριέρα του όταν ένα σοβαρό εγκεφαλικό επεισόδιο επηρεάζει την ομιλία του. Κατά τη διαδικασία της αποκατάστασής του θα συνειδητοποιήσει σταδιακά πως το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του τον προσπέρασε. Γαλλική κομεντί με τον Φαμπρίς Λουκινί, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα.

Έρωτας Αλά Ιταλικά

Μια νεαρή σεφ επιστρέφει από το Λονδίνο στην πατρίδα της και ξεκινάει μια σχέση με τον παιδικό της φίλο Λίο, έναν μάγειρα ειδικό στην pizza, με όνειρο να φτιάξει το δικό του εστιατόριο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι οι γονείς τους είναι θανάσιμοι εχθροί, καθώς έχουν ανταγωνιστικά εστιατόρια το ένα ακριβώς δίπλα στο άλλο.

Η Συμμορία των Σικελών

Μια οικογένεια Σικελών βοηθά έναν εγκληματία να δραπετεύσει από τη φυλακή, με αντάλλαγμα να κάνουν μαζί μια θεαματική ληστεία διαμαντιών στην Αμερική. Ντελόν, Γκαμπέν και Βεντούρα στην μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του Ανρί Βερνέιγ που έχει αναδειχθεί σε κλασικό heist movie.

Ζιλ και Τζιμ

Ο Ζιλ και ο Τζιμ, δυο ευαίσθητοι διανοούμενοι, συναντιούνται στο Παρίσι του 1914. Ερωτεύονται την ίδια γυναίκα, η οποία αν και παντρεύεται τον Τζιμ έχει ως εραστή της τον Ζιλ. Ο Φρανσουά Τριφό πρωτοσυναντά τη Ζαν Μορό, σε μια ταινία-φάρος της γαλλικής νουβέλ βαγκ βασισμένη σε μυθιστόρημα του Πιερ Ροσέ.

Το Σπίτι στην Πλατεία Trubnaya

Βωβή σοβιετική κοινωνική κωμωδία του 1928. Ένα φτωχό κορίτσι από την επαρχία φτάνει στη Μόσχα και προσλαμβάνεται ως οικονόμος στο σπίτι ενός ιδιοκτήτη κομμωτηρίου.

Πριν την Επανάσταση

Μετά το θάνατο του φίλου του Αγκοστίνο, ο νεαρός Φαμπρίτσιο συνάπτει ερωτικές σχέσεις με τη μεγαλύτερη σε ηλικία θεία του και να προσπαθεί να βρει ψυχολογική ισορροπία και πολιτικό νόημα στη ζωή του. Η δεύτερη σκηνοθετική προσπάθεια του Μπερτολούτσι, μόλις στα 23 του χρόνια, όπου συμπυκνώνει τα κινηματογραφικά άγχη αλλά και τις ανασφάλειες της γενιάς του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

5 πολιτικές δολοφονίες που στιγμάτισαν τη μεγάλη οθόνη

Ο κινηματογράφος έχει ουκ ολίγες φορές εμπνευστεί από γεγονότα που σόκαραν την κοινή γνώμη και αυτές οι ταινίες αποδεικνύουν το αντίκτυπό τους.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
18/07/2024

Η Φύση του Έρωτα

Νοσταλγική, απενοχοποιημένα αισθησιακή και ενεργητικά σκηνοθετημένη κομεντί που υποβάλλει με το ζεστό ύφος και τον καταπραϋντικό υπαρξισμό της.

Χάος

Μεγαλειώδες ποιητικό σινεμά, που παίρνει διαστάσεις υπερβατικής λαογραφίας προσφέροντας αποστομωτικές, σπουδαίες στιγμές.

Ομαδική Θεραπεία

Ξέπνοο και θεατρικά στημένο δράμα δωματίου γύρω από τη μάχη των φύλων, που κορυφώνεται με τρόπο απροσδόκητο μεν, τραβηγμένο από τα μαλλιά δε.

Η Σιωπηλή Καμαριέρα

Αβίαστα υποβλητική και απροσδόκητα φορτισμένη ερωτικά απεικόνιση μιας ταξικής πάλης σε τέσσερις τοίχους.

Η Φύλακας των Δράκων

Ημιτελής σε όλα τα επίπεδα περιπέτεια, η οποία δεν εκμεταλλεύεται όσο θα μπορούσε τον πραγματικά ενδιαφέροντα και ξεχωριστό κόσμο της.

Η Θάλασσα Μέσα μου

Βραβείο ξενόγλωσσου Όσκαρ για μια ελαττωματική στη ρίζα της προσέγγιση του δικαιώματος στην αυτοδιάθεση, η οποία ποντάρει στον συναισθηματικό εκβιασμό.