Η τέταρτη ταινία του Πέδρο Αλμοδόβαρ είναι μια σουρεαλιστική κωμωδία, χαρακτηριστική της πρώτης περιόδου του, η οποία θα βρει την κορύφωσή της τέσσερα χρόνια αργότερα με τις «Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης». Στα 35 του χρόνια, όμως, ο οργισμένος Ισπανός δημιουργός έχει ακόμα τη φόρα του κοινωνικού αμφισβητία και τον αισθητικό δυναμισμό της Movida και του μαδριλένικου αντεργκράουντ. Όπως λέει ο ίδιος, «ο κόσμος της νοικοκυράς με διασκεδάζει και ταυτόχρονα με τρομάζει, εξαιτίας της τρομακτικής αποξένωσής του».
Έτσι, αποφασίζει να μας συστήσει την Γκλόρια, μια απελπισμένη γυναίκα η οποία δουλεύει ως καθαρίστρια και προσπαθεί να βάλει σε τάξη την αντισυμβατική οικογένειά της και την ίδια της τη ζωή. Το παράλογο εισβάλλει στην αστική ισπανική καθημερινότητα, όπου εξωφρενικοί χαρακτήρες και καταστάσεις διαδέχονται το ένα το άλλο με καταιγιστικό ρυθμό. Κάτω από το ξέφρενο χιούμορ, όμως, μια βαθιά θλίψη αναδύεται από τους τέσσερις τοίχους του μαδριλένικου διαμερίσματος, εκεί όπου ο σουρεαλισμός, το μελόδραμα, η ποπ κουλτούρα, η ευρωπαϊκή ιστορία και η κοινωνική κριτική γίνονται ένα με αφοπλιστικό κι απολαυστικό κινηματογραφικό θάρρος.
Ισπανία. 1984. Διάρκεια: 101΄. Διανομή: ΤΡΙΑΝΟΝ FILMCENTER.
Περισσότερες πληροφορίες
Μια Ζωή Ταλαιπωρία
Η Γκλόρια είναι μια απελπισμένη νοικοκυρά, η οποία δουλεύει ως καθαρίστρια και προσπαθεί να βάλει σε τάξη την αντισυμβατική οικογένειά της και την ίδια της τη ζωή.