Η Τζένιφερ Γκάρνερ παίρνει το όπλο της και ξεπαστρεύει σενάριο, αληθοφάνεια κι ένα λόχο γκάνγκστερ σε μια «και μπαμ και μπουμ οι κουμπουριές» ασυνάρτητη αποθέωση της αυτοδικίας.
«Παιδί» του Λικ Μπεσόν, καθώς ξεκίνησε ως καμεραμάν σε παραγωγές του και προβιβάστηκε σε διευθυντή φωτογραφίας («The Transporter», «Ταξί 4») και τελικά σε σκηνοθέτη («Η Αρπαγή», «Από το Παρίσι με Αγάπη»), ο Πιέρ Μορέλ δεν κατάφερε να υπογράψει τίποτα περισσότερο από μια ρουτινιάρικη και φτηνά εφετζίδικη περιπέτεια ακόμη και όταν είχε στα χέρια του πιο ζουμερό υλικό, όπως το βασισμένο σε μυθιστόρημα του Ζαν-Πατρίκ Μανσέτ «The Gunman» με τον Σον Πεν. Φανταστείτε, λοιπόν, τι γίνεται στο «Peppermint», ένα γραμμένο στο πόδι revenge thriller από τον Τσαντ Σεντ Τζον της ταινίας «Το Λονδίνο Έπεσε».
Πέντε χρόνια μετά τη δολοφονία του συζύγου και της κόρης της μια γυναίκα επιστρέφει από την αυτοεξορία και ξεκινά μια αιματηρή πορεία εκδίκησης απέναντι στους υπευθύνους (και είναι πολλοί) της προσωπικής της τραγωδίας. Είναι η Τζένιφερ Γκάρνερ, η οποία παίρνει το όπλο της και –με την αστυνομία στο κατόπι της– ξεπαστρεύει σενάριο, αληθοφάνεια κι έναν λόχο αγριεμένους γκάνγκστερ σε μια «και μπαμ και μπουμ οι κουμπουριές» ασυνάρτητη αποθέωση της αυτοδικίας. Μορέλ, μπράβο της...
ΗΠΑ, Χονγκ Κονγκ. 2018. Διάρκεια: 101΄. Διανομή: TANWEER.
Περισσότερες πληροφορίες
Peppermint
Πέντε χρόνια μετά τη δολοφονία του συζύγου και της κόρης της μια γυναίκα επιστρέφει από την αυτοεξορία και ξεκινά μια αιματηρή πορεία εκδίκησης απέναντι στους υπευθύνους της προσωπικής της τραγωδίας.