Ο Ant-Man και η Σφήκα

2,5

Ακόμη πιο χιουμοριστική και σεναριακά άναρχη σε… σουρεαλιστικό βαθμό συνέχεια των χαριτωμένα ανόητων περιπετειών ενός από τους συμπαθέστερους ήρωες της Marvel.

Ο Ant-Man και η Σφήκα

Ακόμη πιο χιουμοριστική και σεναριακά άναρχη σε… σουρεαλιστικό βαθμό συνέχεια των χαριτωμένα ανόητων περιπετειών ενός από τους συμπαθέστερους ήρωες της Marvel.

Ο Ant-Man και η Σφήκα - εικόνα 1

Αν δεν είστε από τους φανατικούς των superhero movies και άριστος γνώστης της χρονολογικής εξέλιξης του κινηματογραφικού σύμπαντος της Marvel, μην αγχώνεστε. Οι παραγωγοί και σεναριογράφοι του franchise ελέγχουν απόλυτα το χωροχρόνο των κατορθωμάτων κάθε μέλους της ομάδας των «Εκδικητών», αλλά και του Ant-Man, του μοναδικού μαζί με τον Hawkeye γνωστού υπερήρωα ο οποίος απουσίαζε από τη θεαματική σύναξη του προηγούμενου Απριλίου. Γιατί; Αφενός διότι η δική του ταινία θα έκανε πρεμιέρα στα σινεμά μόλις δυο μήνες αργότερα, αφετέρου διότι ο Στίβεν Λανγκ βρίσκεται σε αυστηρό κατ’ οίκον περιορισμό. Μετά τα γεγονότα του «Εμφυλίου Πολέμου», ο μικροσκοπικότερος των σωτήρων του σύμπαντος μπορεί να γλίτωσε τη φυλακή, είναι όμως καταδικασμένος για δυο χρόνια να μην μπορεί να βγει από το σπίτι του, με το FBI να τον έχει υπό στενή παρακολούθηση. Μια παράξενη ενόρασή του όμως, η οποία έχει να κάνει με την Τζάνετ Βαν Ντάιν, γυναίκα του δόκτορα Πιμ και μητέρα της Χόουπ, θα τον φέρει ξανά σε μυστική επαφή με τους πρώην συντρόφους του, οι οποίοι δεν θέλουν τώρα ούτε να τον δουν. Αλλά επειδή αυτό που συνέβη ίσως να αφορά σε μήνυμα της χαμένης στον κβαντικό μικρόκοσμο Τζάνετ προς την οικογένειά της, το πρώην ερωτευμένο ζευγάρι και ο εγωκεντρικός «πεθερός» επανενώνονται για να λύσουν το αίνιγμα.

Τα προβλήματα του πρωταγωνιστικού τρίο δεν έχουν να κάνουν φυσικά μόνο με τους επικίνδυνους νόμους της υποατομικής πραγματικότητας, αλλά και με αυστηρά χρονικά deadlines, αδίστακτους εμπόρους προηγμένης τεχνολογίας και έναν εχθρό-φάντασμα, ο οποίος εμφανίζεται κι εξαφανίζεται κατά βούληση. Σ’ όλα αυτά προσθέστε μια αφελέστατη επιστημονικοφανή επεξήγηση των όσων συμβαίνουν και έναν αδιάκοπο χαβαλέ, τον οποίο συντηρούν οι αυξομειώσεις μεγεθών των ηρώων, οι cool ατάκες του Λανγκ και οι παλαβιάρηδες σεκιουριτάδες φίλοι του («η Γιαγιά-Μπάμπω!»), και έχετε μια ακόμα πιο χιουμοριστική και σεναριακά άναρχη σε… σουρεαλιστικό βαθμό συνέχεια των χαριτωμένα ανόητων περιπετειών μιας από τις συμπαθέστερες φιγούρες της Marvel.

Ο σκηνοθέτης της πρώτης ταινίας Πέιτον Ριντ και οι πέντε συνσεναριογράφοι (ανάμεσά τους ο ίδιος και ο πρωταγωνιστής Πολ Ραντ) μένουν πιστοί στη διασκεδαστικότατη φόρμουλα του μικρομέγαλου ήρωα των Σταν Λι, Λάρι Λίμπερ και Τζακ Κίρμπι, σπρώχνοντας τη σινεφίλ απενοχοποίησή τους στα άκρα, με σωτήρια –για μια συνταγή που αρχίζει να κουράζεται– αποτελέσματα. Όσο για τη σύνδεση του μοναχικού σε σχέση με την υπόλοιπη υπερπαρέα Ant-Man, η απαραίτητη post credit σκηνή του φιλμ καταφέρνει να μας επαναφέρει στον κόσμο της Marvel με έναν απροσδόκητο και πραγματικά αγωνιώδη τρόπο.

ΗΠΑ. 2018. Διάρκεια: 118΄. Διανομή: FEELGOOD ENT.

Περισσότερες πληροφορίες

Ο Ant-Man και η Σφήκα

Ant-Man and the Wasp
2,5
  • Περιπέτεια
  • 2018
  • Διάρκεια: 118 '
  • Πέιτον Ριντ

Μετά τα γεγονότα του «Εμφυλίου Πολέμου» μεταξύ των υπερηρώων, ο Στίβεν Λανγκ βρίσκεται σε αυστηρό κατ’ οίκον περιορισμό. Μια καινούργια αποστολή, όμως, η οποία έχει να κάνει με το παρελθόν της Χόουπ και του δόκτορα Πιμ, τον αναγκάζει να επανέλθει στη δράση.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/11/2024

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.

Η Κουζίνα

Ανισόρροπο δράμα πάνω στο κυνήγι του αμερικανικού ονείρου, διχασμένο ανάμεσα στο κομψό στιλιζάρισμα, το αιχμηρό ψυχογράφημα και το οξύ κοινωνικό σχόλιο.