Ο Φερέρι αποτυπώνει μελαγχολικά το Λος Άντζελες του περιθωρίου, δυσκολεύεται όμως να μπει στο πετσί του Τσαρλς Μπουκόφσκι, τον οποίον προσεγγίζει γραφικά και με αταίριαστη σοβαροφάνεια.
Πατώντας πάνω στο διήγημα του Τσαρλς Μπουκόφσκι «Η ωραιότερη γυναίκα της πόλης», ο Μάρκο Φερέρι («Το Μεγάλο Φαγοπότι») ήταν ο πρώτος σκηνοθέτης που επιχείρησε να μεταφέρει το έργο του Αμερικανού ποιητή του περιθωρίου στην οθόνη. Ο Μπεν Γκαζάρα είναι εξαιρετικός ως Τσαρλς Σέρκιν, άνεργος και αλκοολικός συγγραφέας, ο οποίος περιφέρεται σε ένα αφιλόξενο Λος Άντζελες και γνωρίζει μια ιδιόρρυθμη νεαρή με αυτοκαταστροφικές τάσεις. Η ερωτική τους ιστορία θα μπολιαστεί με μερικές ακόμη από άλλα τρία διηγήματα του Μπουκόφσκι, τα αποσπασματικά, σπαρακτικά γραπτά του οποίου δεν προσφέρονται για τυπική κινηματογραφική δραματουργία. Έτσι, αν και ο Φερέρι αποτυπώνει μελαγχολικά το Λος Άντζελες του περιθωρίου, δυσκολεύεται να μπει στο πετσί του αντισυμβατικού λογοτέχνη, τον οποίον προσεγγίζει μάλλον γραφικά και με αταίριαστη σοβαροφάνεια.
Ιταλία, Γαλλία. 1981. Διάρκεια: 101΄. Διανομή: BIBLIOTHEQUE.
Περισσότερες πληροφορίες
Ιστορίες Καθημερινής τρέλας
Ο Σέρκιν είναι ένας άνεργος και αλκοολικός συγγραφέας που περιφέρεται στο Λος Άντζελες. Σε ένα μπαρ γνωρίζει την Κας, μια πανέμορφη γυναίκα με αυτοκαταστροφικές τάσεις, η οποία του δίνει ξανά λογοτεχνική έμπνευση.