Συγκροτημένο σινε-δοκίμιο πάνω στις έννοιες της απενοχοποιημένης σεξουαλικής επιθυμίας, της εξουσίας και της εμπιστοσύνης, που δεν αναλώνεται σε φιλοσοφικές αναλύσεις, απεικονίζει όμως επιφανειακά τα θέματα που θίγει. Βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν.
Οι ηρωίδες της πρώτης ταινίας της Μαρίν Φρανσίν βλέπουν όλους τους άντρες του χωριού τους να το εγκαταλείπουν ως αιχμάλωτοι του Ναπολέοντα Γ΄ (1852). Απελευθερωμένες από τους περιορισμούς που συνόδευαν την αντρική παρουσία, αναδιοργανώνουν τη μικρή τους κοινωνία κι εκφράζονται ελεύθερα όσον αφορά τις ερωτικές τους ανάγκες. Η πολύμηνη απουσία των αντρών τις κάνει να συμφωνήσουν πως οποιοσδήποτε περάσει από εκεί θα τον μοιραστούν.
Η Φρανσίν υπογράφει ένα βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα, συγκροτημένο σινε-δοκίμιο πάνω στις έννοιες της απενοχοποιημένης σεξουαλικής επιθυμίας, της εξουσίας κι εν τέλει της εμπιστοσύνης μεταξύ ερωτικών και μη συντρόφων, το οποίο δεν αναλώνεται σε φιλοσοφικές αναλύσεις, αλλά οδηγεί τη χαρισματική πρωταγωνίστρια Πολίν Μπουρλέ σε μια έμμεσα πολιτική σεξουαλική αφύπνιση. Τα υπέροχα κάδρα που στήνει η Φρανσίν, εμφανώς επηρεασμένα από ζωγράφους της εποχής όπως ο Βαν Γκογκ, συμπληρώνουν ένα πολλά υποσχόμενο ντεμπούτο, το οποίο όμως τις περισσότερες φορές σκαλίζει απλώς την επιφάνεια των θεμάτων του.
Γαλλία, Βέλγιο. 2017. Διάρκεια: 98΄. Διανομή: FILM TRADE.
Περισσότερες πληροφορίες
Ο Θεριστής
Οι γυναίκες ενός γαλλικού χωριού του 19ου αιώνα βλέπουν ξαφνικά όλους τους άντρες να το εγκαταλείπουν ως αιχμάλωτοι του Ναπολέοντα Γ΄. Μετά την πολύμηνη απουσία τους συμφωνούν να «μοιραστούν» όποιον άντρα περάσει από εκεί.