Στο Τέλος του Τούνελ

2

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ

Αγωνιώδες θρίλερ που χειρίζεται επιδέξια το σασπένς, το παρακάνει όμως στις σεναριακές στροφές και ανατροπές, θέλοντας πάση θυσία να εντυπωσιάσει τον θεατή.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 1

Τα ισπανικά αλλά και γενικώς­ τα ισπανόφωνα θρίλερ έχουν εισβάλει για τα καλά τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική κινηματογραφική πραγματικότητα και προκαλούν εντύπωση με τις πρωτότυπες ιδέες και την αφηγηματική στιβαρότητά τους. Στοιχεία που έχουν ανανεώσει το είδος των ταινιών αγωνίας, ξεκινώντας από τα δράματα μυστηρίου ή τις αστυνομικές περιπέτειες και φτάνοντας στα horror movies.

Το «Στο Τέλος του Τούνελ» μας έρχεται από το Μπουένος Άιρες, του οποίου όμως δεν βλέπουμε την παραμικρή εικόνα, καθώς όλη η δράση εκτυλίσσεται μέσα και κάτω από το σπίτι του Χοακίν. Ενός τεχνικού κομπιούτερ, ο οποίος έχασε σε ατύχημα την οικογένειά του και εκείνος είναι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Για να εξοικονομήσει χρήματα, νοικιάζει τη σοφίτα του, όπου εγκαθίστανται μια όμορφη, εξωστρεφής χορεύτρια με την εξάχρονη κόρη της, η οποία έχει σταματήσει να μιλάει τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Χοακίν δουλεύει απομονωμένος στο υπόγειο, όταν κάποια στιγμή ακούει θορύβους από δίπλα, στήνει αφτί και ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει ληστεία τράπεζας.

Στο Τέλος του Τούνελ - εικόνα 2

Με δύο κωμωδίες στο ενεργητικό του, ο Ροδρίγο Γκράντε αλλάζει ρότα και οργανώνει εδώ ένα συνδυασμό heist movie και αγωνιώδους θρίλερ, ενώ φροντίζει να κρατήσει ψηλά την ένταση, να χτίσει ένα non stop σασπένς και να τραβήξει την κατάλληλη στιγμή τους άσους από το (σεναριακό) μανίκι του. Παρά την εμφανέστατη πρόθεσή του να εντυπωσιάσει πάση θυσία τον θεατή, δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά σε όλες τις πίστες, καθώς επιστρέφει στην ευκολία του δοκιμασμένου και στην ασφάλεια του κλισέ όταν ζορίζεται. Διατηρεί όμως μέχρι τέλους το σεβασμό του για το είδος, του οποίου γνωρίζει καλά τα τικ και τους κανόνες.

Αργεντινή, Ισπανία. 2016. Διάρκεια: 121΄. Διανομή: SEVEN FILMS.

Περισσότερες πληροφορίες

Στο Τέλος του Τούνελ

Al Final del Tunel
2
  • Θρίλερ
  • 2016
  • Διάρκεια: 120 '
  • Ροδρίγο Γκράντε

Καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, ο Χοακίν δουλεύει ως τεχνικός κομπιούτερ στο σπίτι του, τη σοφίτα του οποίου νοικιάζει σε μια όμορφη νεαρή χορεύτρια και την κόρη της. Ακούγοντας κάποια στιγμή θορύβους από το διπλανό υπόγειο, ανακαλύπτει πως μια συμμορία ετοιμάζει τη ληστεία της διπλανής τράπεζας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Heritage in Focus: Χώροι μουσικής και κινηματογράφου σε κίνδυνο

Στην πρώτη εκδήλωση θα συζητηθούν οι απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολιτιστικοί χώροι στις πόλεις, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή του Βερολίνου και το κινηματογραφικό τοπίο της Αθήνας

Τέσσερις μέρες γεμάτες μικρού μήκους του Athens Short Film Festival

Σαράντα ταινίες από όλο τον κόσμο παρουσιάζει η φρέσκια διοργάνωση που επιστρέφει στο Κουκάκι.

"Ο Νόμος του Μέρφυ": Άγγελε Φραντζή, πώς γύρισες την πιο φιλόδοξη ελληνική ταινία της χρονιάς;

Ο πολυσχιδής σκηνοθέτης ανοίγει τα χαρτιά του γύρω από την ορμητική παραγωγή, στην οποία η Κάτια Γκουλιώνη υποδύεται μια αποτυχημένη ηθοποιό που ζει διαδοχικές διαφορετικές πραγματικότητες, ελπίζοντας να βρει τον εαυτό της.

Ο Νόμος του Μέρφυ

Ένα γράμμα αγάπης στο ίδιο το σινεμά και τη ζωή, ένα μεθυστικό κολάζ αναφορών και ανθρωπιάς, το οποίο παρόλο που παρασύρεται από την ορμή και την πληθωρικότητά του.

Μικρά Πράγματα Σαν κι Αυτά

Αληθινά περιστατικά εμπνέουν ένα χαμηλότονο δράμα χαρακτήρων με κοινωνική ευαισθησία, διηγηματική λιτότητα και καίριες ερμηνείες (βραβείο στο Φεστιβάλ Βερολίνου για την Έμιλι Γουότσον).

Μικρό Θλιμμένο Κορίτσι

Εσωστρεφής όσο και δημιουργικά πρωτότυπος συνδυασμός ψυχολογικού δράματος και ντοκιμαντέρ. Υπερβολικά φιλόδοξη ως σινε-κατασκευή, αποτυπώνει το πνεύμα μιας ανήσυχης εποχής.