Ένας ντετέκτιβ της συμφοράς τα βάζει με μια ναρκο-συμμορία που έκλεψε το σκύλο της ανιψιάς του. Μετα-ταραντινικό νεο-νουάρ με φτηνό, ξεπερασμένο χιούμορ και άτσαλη πλοκή.
T ηλεοπτικοί σεναριογράφοι που το 2010 έδωσαν στον Κέβιν Σμιθ την αστυνομική χαζο-περιπέτεια «Cop Out», οι Μαρκ και Ρομπ Κάλεν συναντούν ξανά τον Μπρους Γουίλις κι επανέρχονται στο ίδιο μοτίβο, με τον Μαρκ να περνάει για πρώτη φορά πίσω από την κάμερα. Μετακομίζοντας από τη Νέα Υόρκη στο Βένις Μπιτς του Λος Άντζελες, ακολουθούν τον αντισυμβατικό ντετέκτιβ της συμφοράς Στιβ Φορντ, ο οποίος τα βάζει με μια ναρκο-συμμορία που έκλεψε το σκύλο της ανιψιάς του, ενώ προσπαθεί να λύσει το αίνιγμα ενός γκραφιτά-φάντασμα και ταυτόχρονα να ξεφύγει από τα αδέρφια μιας πελάτισσάς του και τα τσιράκια ενός αδίστακτου τοκογλύφου.
Υποτίθεται πως ο Ρέιμοντ Τσάντλερ συναντά τον Κουέντιν Ταραντίνο σε ένα παρωδιακό νεο-νουάρ, κάτι ανάμεσα σε «True Romance», «Επτά Ψυχοπαθείς» και «The Nice Guys». Όλα αυτά σε επίπεδο προθέσεων φυσικά, καθώς οι Κάλεν μοιάζουν να γνωρίζουν μόνο τις φτηνές ευκολίες του είδους, ανίκανοι να βάλουν σε τάξη τα κλισέ μιας χοντροκομμένης πλοκής γεμάτης καρτουνίστικους χαρακτήρες και ατελείωτες απιθανότητες. Ο Μπρους Γουίλις κοπιάρει βαριεστημένα τον εαυτό του, οι σκηνές δράσης έχουν μπει στον αυτόματο πιλότο, το χειρότερο απ’ όλα πάντως είναι το άτσαλο, εκβιαστικό και ’90s κοπής χιούμορ, που κυριαρχεί σε κάθε σκηνή.
Όπως σε εκείνες των καταδιώξεων του ευρηματικού ντετέκτιβ, ο οποίος στη μία τρέχει να ξεφύγει ντυμένος με γυναικείο φόρεμα, περούκα και ψηλά τακούνια, ενώ στην άλλη διασχίζει ολόγυμνος πάνω σε ένα σκέιτμπορντ το μισό Λος Άντζελες, καταλήγει μπροστά σε έναν αστυνομικό και κρύβει το πιστόλι που κρατάει στο πιο βολικό (και χιουμοριστικά καλόγουστο) διαθέσιμο μέρος.
ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 94΄. Διανομή: ODEON.
Περισσότερες πληροφορίες
Κάποτε στην Καλιφόρνια
Ένας ντετέκτιβ της συμφοράς τα βάζει με μια ναρκο-συμμορία που έκλεψε το σκύλο της ανιψιάς του.