Η Άννα, μια νεαρή κοπέλα που ζει μόνη της, αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της και οδηγείται στην απόγνωση. Ο Πολάνσκι καραδοκεί πίσω από τις ατμοσφαιρικές εικόνες ενός μοντέρνου αστικού εφιάλτη με «διάφανες» προθέσεις, σινεφίλ καταβολές και αφηγηματικές ιδέες.
Η Ξανθή Σπανού είναι η Άννα, μια κοπέλα που ζει μόνη της και αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της, απομονώνεται και οδηγείται στην απόγνωση. Ο πρωτοεμφανιζόμενος σεναριογράφος και σκηνοθέτης Χρήστος Πυθαράς τής χαρίζει για συμπρωταγωνίστρια μια Αθήνα που σταδιακά μετατρέπεται σε ζωντανή απειλή, όχι μέσα από τα ντοκιμαντερίστικα πλάνα μιας μεγαλούπολης σε κρίση, αλλά μεταμορφωμένη από τις ατμοσφαιρικές εικόνες ενός μοντέρνου αστικού εφιάλτη.
Ο Πολάνσκι της «Αποστροφής» και του «Ενοίκου» καραδοκεί σε κάθε γωνιά, ο Ντέιβιντ Λιντς και ο Νίκολας Ρεγκ βάζουν το χεράκι τους, αλλά ο σινεφίλ Πυθαράς καταφέρνει να ελέγξει σε μεγάλο βαθμό τις επιρροές και να βάλει σε τάξη τις αφηγηματικές ιδέες του. Το sound design αξιοποιείται δημιουργικά, το μοντάζ δίνει ρυθμό και η Άννα παθαίνει όσα ακριβώς περίμενες να της συμβούν, σε ένα περιορισμένου βεληνεκούς σκηνοθετικό ντεμπούτο με «διάφανες» προθέσεις, αλλά αυτοέλεγχο, συνέπεια και κινηματογραφικό γνώθι σαυτόν.
Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 80΄.
Περισσότερες πληροφορίες
Ευτυχία
Η Άννα, μια νεαρή κοπέλα που ζει μόνη της, αρχίζει να ανησυχεί από τα post-it αντίστροφης μέτρησης που κάποιος άγνωστος αφήνει στην πόρτα της. Προσπαθώντας να ανακαλύψει την ταυτότητά του, υποπτεύεται τους πάντες γύρω της και οδηγείται σταδιακά στην απόγνωση.