Καθυστερημένη και διεκπεραιωτική συνέχεια ενός τρομο-franchise γιαπωνέζικης καταγωγής.
Παρά την εμπορική επιτυχία ων δυο πρώτων «Σημάτων Κινδύνου» (250 και 162 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, αντίστοιχα), οι Αμερικανοί παραγωγοί του βασισμένου στο γιαπωνέζικο hit του Χιντέο Νακάτα τρομο-franchise κατάλαβαν πως δεν υπάρχουν πολλά ακόμα που θα μπορούσαν να προσθέσουν – και κατόπιν να «στραγγίξουν» - στο μύθο της εκδικητικής Σαμάρα. Να όμως που 12 χρόνια μετά την επανεμφάνισή της η κατάρα της φονικής βιντεοκασέτας ξαναχτυπά, μόνο και μόνο για να επιβεβαιώσει το αυτονόητο: τίποτα δεν πεθαίνει στο σινεμά του φαστ φουντ αν δεν πάρει πιστοποιητικό θανάτου από το ταμείο. Περιμένοντας λοιπόν την ετυμηγορία του box office, παρακολουθούμε τις περιπέτειες της νεαρής Τζούλια, η οποία έχει μόλις αποχωριστεί τον Χολτ, το αγόρι της που έφυγε για να σπουδάσει σε άλλη πολιτεία. Όταν, απροειδοποίητα, εκείνος σταματά κάποια στιγμή να της απαντά στο τηλέφωνο, αυτή αρχίζει να τον αναζητά, για να ανακαλύψει πως έχει «σημαδευτεί» από την κατάρα ενός βίντεο το οποίο όποιος δει πεθαίνει μέσα σε εφτά μέρες.
Ένα καινούριο σεναριακό στοιχείο προστίθεται στο μύθο (όποιος αντιγράψει το βίντεο και αναγκάσει έναν άλλον να το δει γλιτώνει), ο οποίος εξελίσσεται βασισμένος σε μια γεμάτη αυθαιρεσίες πλοκή που δεν βγάζει ιδιαίτερο νόημα. Ο Ισπανός Φ. Χαβιέ Γκουτιέρεζ το παλεύει σκηνοθετικά και κάποιες στιγμές είναι όντως τρομακτικές, ενώ κάποιες άλλες εντυπωσιακές, αλλά άσχετες, όπως η εναρκτήρια σκηνή στο αεροπλάνο. Τα αφηγηματικά τρικ είναι όμως στη συντριπτική πλειοψηφία τους προβλέψιμα, η «ανατροπή» του φινάλε εκβιαστική και το όλο στιλ τετριμμένο, ενώ η βασική πρωταγωνίστρια Ματίλντα Άνα Ίνγκριντ Λουτζ διαθέτει πιο πολλά μικρά ονόματα παρά ερμηνευτικές εκφράσεις.
ΗΠΑ. 2017. Διάρκεια: 102΄. Διανομή: UIP.
Περισσότερες πληροφορίες
Rings: Σήμα Κινδύνου 3
Ερωτευμένη με τον Χολτ, ο οποίος έχει φύγει για σπουδές σε άλλη πολιτεία, η Τζούλια ανησυχεί όταν εκείνος σταματά να απαντάει στα τηλεφωνήματά της. Αναζητώντας τα ίχνη του, μαθαίνει πως έχει «σημαδευτεί» από την κατάρα μιας βιντεοκασέτας, την οποία όποιος δει πεθαίνει μέσα σε επτά ημέρες.