The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor

Τηλεοπτικές ευκολίες και γυμνασιακό χιούμορ σε μια κωμωδία-αποθέωση της προχειρότητας και της κακογουστιάς, που φιλοδοξεί να γίνει το ελληνικό «The Hangover».

The Bachelor - εικόνα 1

Το «The Bachelor» φαντάζεται πως είναι το ελληνικό «The Hangover». Ως αρχική ιδέα –και σε καμία περίπτωση ως αποτέλεσμα– αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Αφού, σου λέει, το βασικό πρόβλημα του αφηγηματικού ελληνικού σινεμά είναι το σενάριο, ποιο είναι το κακό με το να ξεκινήσουμε από μια δοκιμασμένη ιδέα και να την προσαρμόσουμε στα καθ’ ημάς; Ακριβώς το ίδιο κάνει, άλλωστε, και ο Θοδωρής Αθερίδης με την ιταλική επιτυχία «Perfetti Sconosciuti», την οποία θα δούμε διασκευασμένη στα ελληνικά σε δύο εβδομάδες ως «Τέλειοι Ξένοι». Πολλές φορές όμως δεν φτάνει ένα ολόκληρο σενάριο­ για να φέρει τα πράγματα στα ίσα τους, θα αρκέσει τώρα απλώς μια ιδέα; Η οποία στην περίπτωσή μας είναι η εξής απλούστατη: παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη.

Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει. Στην περίπτωση του «Bachelor» η απάντηση είναι ένα ηχηρότατο­ «όχι»! Από το σκηνοθετικό ντεμπούτο του μικρομηκά και μουσικού Αντώνη Σωτηρόπουλου παρελαύνουν γυμνές όλες οι παθογένειες του σύγχρονου εμπορικού ελληνικού κινηματογράφου και όσο κι αν θέλει κάποιος να κάνει τα στραβά μάτια, μόνο αισιόδοξος δεν μπορεί να είναι: σεναριακή ιδέα που δεν αναπτύσσεται καθόλου, προχειρογραμμένη, προκλητικά αυθαίρετη πλοκή, καταιγισμός ευκολιών, παρεξηγήσεων και φαρσικών υπερβολών, τηλεπερσόνες στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, σκηνοθετικό ύφος εντελώς αποκομμένο από την κωμική αφηγηματική λογική (τα ιπτάμενα πλάνα δίνουν και παίρνουν), χαρακτήρες-καρικατούρες και μια παραγωγή στα όρια της φτηνής τηλεταινίας με σχεδιασμό ήχου έτοιμο για Χρυσό Βατόμουρο. Και όλα αυτά στη μαρτυρική διάρκεια των 110 λεπτών!

Ελλάδα. 2016. Διάρκεια: 110΄. Διανομή: VILLAGE.

Περισσότερες πληροφορίες

The Bachelor

  • Κωμωδία
  • 2016
  • Διάρκεια: 110 '
  • Αντώνης Σωτηρόπουλος

Παρά τις έντονες αντιρρήσεις του πατέρα της, η κόρη ενός διάσημου καρδιοχειρουργού είναι έτοιμη να παντρευτεί τον νεαρό νεκροθάφτη με τον οποίο είναι ερωτευμένη. Έχοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη, του κανονίζει ένα bachelor party με τους τρεις παιδικούς του φίλους που είχε καιρό να συναντήσει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Repertory: Η νέα εταιρία που επαναφέρει το κλασικό Χόλιγουντ στη μεγάλη οθόνη

Παλιό, καλό, ψυχαγωγικό σινεμά υπόσχεται να παρουσιάσει με τις επανεκδόσεις του το νέο γραφείο διανομής που λανσάρεται επίσημα την 1η Αυγούστου.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
15/07/2024

Οι ταινίες που έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 18/11

Σον Πεν, Ντακότα Τζόνσον κι ένας Χαβιέ Μπαρδέμ από τα παλιά προσεχώς στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

Στο 3ο Evia Film Project τσίπουρο, μεζές και σινεμά έγιναν ένα λαχταριστό πιάτο

Για τρίτη χρονιά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ταξίδεψε σε Αιδηψό, Λίμνη και Αγία Άννα για μια ακόμα υβριδική διοργάνωση που συνεχίζει να εξελίσσεται.

Οι καλύτερες ταινίες που παίζουν τώρα στα σινεμά (11-17/7)

Μια λίστα με τις ιδανικότερες προτάσεις για κινηματογραφική έξοδο αυτήν την εβδομάδα.

Η Σέλεϊ Ντουβάλ ήταν μια ηθοποιός είδωλο

Μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του αμερικάνικου σινεμά πέθανε σε ηλικία 75 ετών.

Πού θα απολαύσω θερινό σινεμά σε ειδική τιμή με το Αθηνόραμα club;

Τα μέλη του Αθηνόραμα Club έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε τις αγαπημένες σας ταινίες μόνο με 5€ το εισιτήριο ή 2 άτομα με 1 εισιτήριο. Δείτε παρακάτω ποιες είναι οι συνεργαζόμενες αίθουσες, γίνετε μέλη και απολαύστε έξυπνα και οικονομικά ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Αθήνα.

Ο Μπραντ Πιτ οδηγός φόρμουλας στο teaser του "F1"

Δείτε το διάσημο ηθοποιό να μεταμορφώνεται σε πιλότο αγώνων για τις ανάγκες της νέας ταινίας του Τζόζεφ Κοζίνσκι.