Η τρίτη προσωπική ταινία του Γάλλου σπουδαίου συγγραφέα είναι μια σουρεαλιστική αναζήτηση της γαλλικής μεταπολεμικής ταυτότητας, που σε αρκετά σημεία μοιάζει κινηματογραφικά ξεπερασμένη.
Ο σπουδαίος συγγραφέας Αλέν Ρομπ-Γκριγέ έγινε πιο γνωστός για τη δαιμόνια πένα παρά για τη σκηνοθετική δεξιοτεχνία του, με αποκορύφωμα το αριστουργηματικό σενάριο του «Πέρσι στο Μάριενμπαντ».
Η συγκεκριμένη ταινία, η τρίτη προσωπική του, αποτελεί μια σουρεαλιστική αναζήτηση της γαλλικής μεταπολεμικής ταυτότητας. Σε αυτήν ο Μπορίς φτάνει σε ένα χωριό όπου όλοι μιλούν για τον αντιστασιακό Ζαν. Εκείνος αρχίζει να περιπλανιέται στο πανδοχείο και το πατρικό του ήρωα, σε μια ακανόνιστη κι ελλειπτική πορεία που πυροδοτεί το σενάριο του Γκριγέ.
Το φάντασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και η συλλογική γαλλική ενοχή απέναντι σε αυτόν ζωντανεύουν μαζί με ερωτήματα πάνω στη θρησκεία, την τέχνη και τη σεξουαλική ορμή, σε μια παρορμητική αφήγηση που σε αρκετά σημεία μοιάζει κινηματογραφικά ξεπερασμένη.
Περισσότερες πληροφορίες
The Man Who Lies
Ο Μπορίς φτάνει σε ένα χωριό, όπου όλοι μιλούν για τον αντιστασιακό Ζαν. Εκείνος αρχίζει να περιπλανιέται στο πανδοχείο και το πατρικό του ήρωα, σε μια ακανόνιστη κι ελλειπτική αφηγηματική πορεία που πυροδοτεί το σενάριο του Γάλλου σπουδαίου συγγραφέα και σεναριογράφου.