Φολκλορική, μπαγιάτικη και αδέξια ρομαντική κομεντί, χωρίς ίχνος αληθοφάνειας.
Η πρώτη αγγλόφωνη ταινία της Σουηδής Έλα Λεμχάγκεν είναι μια τόσο μπαγιάτικη ρομαντική κομεντί που είμαι σίγουρος πως θα φαινόταν ξεπερασμένη ακόμη και στον Ροκ Χάντσον με την Ντόρις Ντέι. Ή στην 78χρονη πλέον Κλαούντια Καρντινάλε, η οποία περιορίζεται εδώ σε ένα δεύτερο ρόλο με λίγο ζουμί, αφήνοντας τη σταρ του «Sex and the City» να πάρει πάνω της το ταλαίπωρο φιλμ ως Μάγκι που ταξιδεύει με την έφηβη κόρη της από τη Νέα Υόρκη στην Τοσκάνη. Εκεί συναντά τον παλιό έρωτά της Λούκα, όμως η μικρή θέλει να γυρίσει πίσω, οπότε κλέβει το αμάξι του τελευταίου και μαζί με την υπερήλικη μητέρα του το σκάνε για τη Ρώμη.
Το φολκλόρ δίνει και παίρνει, καθώς όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην αγκαλιά των πιο αφόρητων κλισέ, όπου κοινότοπες συμπτώσεις («Το ξενοδοχείο είναι, δυστυχώς, γεμάτο. Έχουμε μόνο ένα δωμάτιο με διπλό κρεβάτι»!) μπλέκουν και ξεμπλέκουν ως διά μαγείας τους ήρωες. Η έκφραση μοιάζει, βέβαια, με νταρντενικό ρεαλισμό μπροστά σε αυτά που συμβαίνουν πραγματικά, σκηνοθετημένα με τηλεοπτική, χωρίς ίχνος αληθοφάνειας αδεξιότητα.
Περισσότερες πληροφορίες
Όλοι οι Δρόμοι Οδηγούν στη Ρώμη
Η Μάγκι και η έφηβη κόρη της ταξιδεύουν από τη Νέα Υόρκη στην Τοσκάνη, όπου συναντούν τον παλιό έρωτα της πρώτης Λούκα. Όμως η μικρή θέλει να γυρίσει πίσω, οπότε κλέβει το αμάξι του και μαζί με την υπερήλικη μητέρα του το σκάνε για τη Ρώμη.